Liczba sklepów sieci Lewiatan zwiększyła się o 9 lokalizacji w ostatnich tygodniach, podała spółka. Nowo otwarte placówki handlowe obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po duże supermarkety.
Rozwój sieci to jeden z głównych priorytetów w strategii Lewiatana. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już spod szyldem Lewiatana. Nowe sklepy sieci zostały zlokalizowane w 9 miejscowościach: Bułowicach, Bydgoszczy, Grodzicznie, Jednorożcu, Poroninie, Suwałkach, Węgrzynowie, Wielkim Komorsku i Zwierzyńcu, podano.
„Bardzo się cieszę, że dołączają do nas nowi franczyzobiorcy. W naszej sieci od lat stawiamy na bliskie relacje z naszymi klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami. Dlatego sklepy Lewiatana są tak dobrze dopasowane do potrzeb lokalnych klientów. W obecnej sytuacji znaczenie zaufania, bliskości i autentycznych relacji będzie coraz większe, co tworzy nowe szanse w rozwoju sieci oraz umacniania biznesów naszych franczyzobiorców” – powiedział prezes PSH Lewiatan Robert Rękas, cytowany w komunikacie.
Nowo otwarte sklepy zostały przystosowane do standardów sieci Lewiatan. W zależności od lokalizacji najnowsze placówki handlowe Lewiatana funkcjonują w różnych formatach. W asortymencie sklepów klienci znajdą znane i zaufane produkty pochodzące od lokalnych i regionalnych dostawców, jak świeże owoce i warzywa, pieczywo, mięso, wędliny, nabiał, a także wyroby garmażeryjne, jak również szeroką ofertę produktów marki własnej Lewiatan.
„Duże i dobrze zorganizowane sieci franczyzowe takie, jak Lewiatan zapewniają realne wsparcie dla zrzeszonych przedsiębiorców, gwarantują stabilność dostaw towarów, bezpieczeństwo bieżącego funkcjonowania, a także umożliwiają wymianę doświadczeń. Sądzę, że doświadczenia związane z pandemią oraz aktualna sytuacja gospodarcza, sprawią, że skłonność przedsiębiorców, właścicieli sklepów detalicznych do przystępowania do sieci franczyzowych będzie rosnąć” – dodał Rękas.
W pierwszych dniach kwietnia br. Polska Sieć Handlowa Lewiatan ustanowiła program pomocowy dla swoich franczyzobiorców. „Fundusz Pomocy Lewiatańczykom” w wysokości 10 mln zł gwarantuje wsparcie przedsiębiorcom zrzeszonym przez sieć, których biznes ucierpiał wskutek konieczności czasowego zamknięcia sklepu z powodu pandemii, wskazano również.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących marek franczyzowych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3 200 placówek handlowych. Wśród nich jest około 455 supermarketów (powyżej 300 m2), ponad 1 895 dużych sklepów, blisko 800 placówek średniej wielkości oraz około 30 małych sklepów. Łączne obroty sieci w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł.
Źródło: ISBnews