Spółka planuje otworzyć ponad 400 sklepów marki Sinsay w 2022 roku, poinformował wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.
„Marka Sinsay – ma sieć sklepów stacjonarnych, które będą dalej rozwijane. W tym roku chcemy otworzyć ponad 400 sklepów marki Sinsay na wszystkich rynkach, na których działamy obecnie, z wyłączeniem rynków wschodnich. Ale też będziemy bardzo mocno promować markę Sinsay w internecie” – powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.
Dodał, że niewielu graczy z segmentu „value for money” prowadzi sprzedaż internetową, a LPP ma ten kanał w tym segmencie opanowany i marka Sinsay szybko rozwija się zarówno w dwóch kanałach w online i offline.
LPP wskazało wcześniej, że największy nominalny przyrost powierzchni r/r oraz największą dynamikę wzrostu powierzchni r/r osiągnęła w ub.r. marka Sinsay, co było wynikiem konsekwentnego rozwoju tej marki zarówno w kraju, jak i za granicą.
Liczba sklepów marki Reserved wzrosła na koniec stycznia br. do 447 (z 440 rok wcześniej), Cropp – do 398 (z 369), House – do 368 (z 332), Mohito – do 286 (z 278), Sinsay – do 743 (z 434).
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
Źródło: ISBnews