LPP odnotowywała wzrosty sprzedaży rzędu 30-40% r/r w drugiej połowie marca oraz dobre wyniki w kwietniu przed świętami, dlatego spodziewa się „całkiem udanego” I kwartału roku obrotowego (tj. okresu luty-kwiecień br.), poinformował wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.
„Luty był dla nas trudny. Zaczął się dość słabo lub średnio, a wybuch wojny spowodował, że w ogóle mieliśmy spadki na sprzedaży. Pierwsza połowa marca też była słaba, cień wojny rzucał się na chęć zakupową naszych klientów. Od drugiej połowy marca zaczęło być lepiej, wzrosty zaczęły być znaczące – mówimy o wzrostach na poziomie 30-40% r/r. Również kwiecień, szczególnie ten okres przedświąteczny był bardzo dobry sprzedażowo” – powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.
„Wydaje się więc, że pomimo trudnego startu w tym lutym kolejne miesiące – marzec i kwiecień – zaczęły nadrabiać. W związku z tym widzimy bardzo pozytywny odbiór nowych kolekcji. Widzimy, że zarówno sklepy stacjonarne, jak i online bardzo fajnie sprzedają, tak że liczymy na całkiem dobry, udany I kwartał” – dodał.
W IV kw. r.obr. 2021/2022 (tj. w okresie listopad 2021 – styczeń 2022) skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 4 122,8 mln zł wobec 2 094,4 mln zł rok wcześniej.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
Źródło: ISBnews