Plany sprzedażowe LPP na 2022 rok (z wyłączeniem rynku Ukrainy i Rosji) wskazują na możliwość osiągnięcia ponad 16 mld zł sprzedaży, tj. wzrost o 13% r/r, z czego sprzedaż online powinna przekroczyć poziom 5 mld zł, podała spółka.
„Plany sprzedażowe na 2022 rok (z wyłączeniem rynku Ukrainy i Rosji) wskazują na możliwość osiągnięcia ponad 16 mld zł sprzedaży, tj. wzrost o 13% r/r, z czego sprzedaż online powinna przekroczyć poziom 5 mld zł. Szybki rozwój w Unii Europejskiej zarówno sieci sklepów, jak i e-commerce (który osiągnął udziały przekraczające 30% w sprzedaży w IV kwartale 2021/22), pozwala na zapewnienie dalszego, szybkiego rozwoju Grupy LPP, niezależnie od działań mających miejsce za wschodnią granicą” – czytamy w komunikacie.
„Równocześnie spółka informuje, że planuje dalszy szybki rozwój marki Sinsay poprzez otwarcie 400 sklepów na terenie Unii Europejskiej w 2022 roku, na które podpisano już umowy najmu.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
Źródło: ISBnews