LPP jest zadowolone z poziomu sprzedaży zanotowane w lipcu i sierpniu tego roku, poinformował ISBnews wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Pod koniec września spółka otworzy swoje sklepy w Macedonii Północnej, zapowiedział.
„Sprzedaż w I kw. tego roku była pod znakiem lockdownów i dopiero od maja możemy mówić o pełnym otwarciu. Jeżeli chodzi o lipiec i sierpień, zanotowaliśmy dobre sprzedaże rok do roku, lepsze mamy wzrosty zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-commerce i mamy dodatnie LFL” – powiedział ISBnews Lutkiewicz w kuluarach Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
W jego opinii, jest to pewne odreagowanie po okresie licznych zamknięć centrów handlowych.
„Kolejne miesiące będą nieco gorsze. Widzimy także negatywny wpływ wynikający z opóźnień dostaw z Azji i w związku z tym notujemy również wzrost kosztów transportu” – dodał Lutkiewicz.
Według niego, cały 2021 r. dla firmy będzie dobry w porównaniu ze słabym 2020 r.
„Myślę, że w 2022 rok będziemy mogli mówić o pewnej normalizacji” – dodał.
Lutkiewicz ujawnił, że pod koniec września spółka otworzy nowy rynek i będzie to Macedonia Północna.
„Otwieramy tam wszystkie 5 naszych marek. Przyglądamy się kolejnym krajom i mamy już pomysły na nowe rynki” – powiedział wiceprezes.
W czerwcu LPP podawało, że plany na rok obrotowy 2021/2022 (luty 2021 – styczeń 2022) obejmują wejście do Macedonii Północnej.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
Źródło: ISBnews