PARTNER PORTALU
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Mastercard zobowiązała się do osiągnięcia 100% tokenizacji do 2030 r. w Europie

Dodane przez Bartłomiej Supernak
12 czerwca 2024
w dziale Biznes
0
karta płatnicza
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Mastercard wyznaczył sobie cel, którym jest stokenizowanie 100% transakcji w e-commerce w Europie, podał operator.

„Płatności zbliżeniowe sprawiły, że zakupy stacjonarne stały się bezproblemowe, szybkie i wygodne – istnieje możliwość przeniesienia tego samego doświadczenia do zakupów online. Koncentrujemy się na łączeniu najlepszych w swojej klasie usług cyfrowych, aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo, lepsze doświadczenia i nowe sposoby płacenia” – powiedział chief product officer w Mastercard Jorn Lambert, cytowany w komunikacie.

Jak podkreśla Mastercard, zakupy online powinny być tak samo proste, bezpieczne i wygodne. Dlatego współpracuje z bankami, fintechami, sprzedawcami i innymi partnerami, aby do 2030 r. w Europie wycofać ręczne wprowadzanie danych kart płatniczych w handlu elektronicznym, zastępując je jednym kliknięciem na dowolnej platformie internetowej.

Mastercard wdrożył tokenizację 10 lat temu, jako nowy sposób ochrony danych, w którym 16- lub 19-cyfrowy numer karty zastępowany jest losowo wygenerowanym ciągiem cyfr – tokenem. Dzięki temu rzeczywiste informacje o karcie nigdy nie są przesyłane podczas transakcji, a w przypadku naruszenia bezpieczeństwa danych narażony jest token, bezwartościowy dla złodziei.

Tokenizacja karty realizowana jest przez bank wydający kartę i nie wymaga żadnego wysiłku ze strony konsumenta. Aby wyeliminować ręczne wprowadzanie danych z karty, Mastercard ułatwia sklepom internetowym integrację z Click to Pay, bezpiecznym standardem dokonywania płatności online. Wydawcy kart mogą je udostępniać użytkownikom z aktywną opcją wykorzystania ich w Click to Pay, dzięki automatycznej rejestracji do usługi.

Mastercard wprowadza także tzw. klucze do transakcji online, wykorzystując uwierzytelnianie biometryczne, którego większość ludzi już używa do logowania się do telefonu i innych kont, eliminując potrzebę zapamiętywania haseł lub sprawdzania SMS-ów czy e-maili w poszukiwaniu jednorazowych kodów dostępu, potrzebnych podczas dokonywania zakupów online.

Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności.

Źródło: ISBnews

Tagi: Mastercard
Poprzedni post

KE rozważa wprowadzenie ceł wyrównawczych na auta BEV z Chin

Następny post

Akcjonariusze Asseco Poland zdecydowali o 3,66 zł dywidendy na akcję z zysku za 2023

Harmonogramowanie produkcji – kluczowy element zarządzania

Harmonogramowanie produkcji – kluczowy element zarządzania

guma

Sanok RC przewiduje, że decyzje ws. dwóch akwizycji zapadną w I poł. 2026

Sanok Rubber

Sanok RC: IV kwartał będzie trudny w segmencie motoryzacji

praca

W III kwartale 2025 Highlander Enterprise S.A. wprowadza na rynek produkty marki 8belle oraz poprawia wyniki finansowe

Orange

Orange Polska rozpoczął rozmowy dotyczące nowej umowy społecznej

KGHM Sierra Gorda

Decyzja ws. inwestycji w nową linię w kopalni Sierra Gorda w przyszłym roku

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Harmonogramowanie produkcji – kluczowy element zarządzania

Harmonogramowanie produkcji – kluczowy element zarządzania

guma

Sanok RC przewiduje, że decyzje ws. dwóch akwizycji zapadną w I poł. 2026

Atal

Atal: Ożywienie rynku jest słabsze od oczekiwań, ale oczekujemy wzrostu sprzedaży w IV kw.

Atal

Atal będzie się starał przekazać ok. 2100 mieszkań w 2025

Sanok Rubber

Sanok RC: IV kwartał będzie trudny w segmencie motoryzacji

gry

Przegląd informacji z sektora gamingowego

finanse

Jest pole na obniżki stóp o 25-50 pb, pierwsza możliwa nawet w XII

pieniądze

Inflacja zmierza do celu – presja cenowa nadal słabnie

praca

W III kwartale 2025 Highlander Enterprise S.A. wprowadza na rynek produkty marki 8belle oraz poprawia wyniki finansowe

Orange

Orange Polska rozpoczął rozmowy dotyczące nowej umowy społecznej

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.