Miraculum planuje wprowadzić do sprzedaży nową kolekcję perfum pod marką Miraculum w najbliższych tygodniach, we współpracy z największą siecią dyskontów w Polsce, a także z dużymi krajowymi drogeriami, poinformował ISBnews prezes Sławomir Ziemski.
„Nowy koncept perfumeryjny powstaje pod marką Miraculum. Będzie to wyjątkowa kolekcja perfum, stworzona na bazie francuskich kompozycji zapachowych. Zadbaliśmy również o nowoczesny design przy jednoczesnym rozsądnym pozycjonowaniu cenowym. Wierzymy, że projekt spotka się z dużym zainteresowaniem klientek. Pierwsze wdrożenie planujemy przeprowadzić w najbliższych tygodniach we współpracy z największą siecią dyskontów w Polsce. Chcemy, aby nowy projekt był również realizowany z dużymi krajowymi drogeriami” – powiedział Ziemski w komentarzu dla ISBnews.
Miraculum podało dziś wcześniej, że konsekwentnie rozbudowuje ofertę produktową i kanały sprzedaży, a w ciągu pierwszych pięciu miesięcy br. wygenerowało 21,1 mln zł przychodów. Narastająco, najlepszy wynik odnotowuje nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety – wypracował on 11,3 mln zł (wzrost o 22% r/r). Spółka umocniła też sprzedaż eksportową – w maju segment ten osiągnął przychody 697 tys. zł (wzrost o 16% r/r).
„Cieszymy się, że nasze produkty i nowe wdrożenia spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów. Tylko w okresie ostatnich tygodni wprowadziliśmy do oferty w marce JOKO wiele nowości makijażowych a w marce Pani Walewska odmładzający krem pod oczy, na powieki i okolice ust. Aktualnie cały nasz zespół pracuje nad kolejnymi nowymi wdrożeniami, a już za chwilę zaprezentujemy nowy koncept perfumeryjny” – powiedział prezes, cytowany w komunikacie.
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. Spółka skupia w swoim portfolio 12 marek: Miraculum, Prastara, Być Może…, Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Miała 47,1 mln zł przychodów w 2023 r.
Źródło: ISBnews