Monnari Trade stawia na rozwój sklepów w formacie franczyzowym i dalszy rozwój sprzedaży online, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki.
„Rozbudowujemy salony franczyzowe zlokalizowane na ogół przy ulicach w średnich i mniejszych miastach. Kontynuujemy także rozmowy z wynajmującymi w centrach handlowych” – powiedział dyrektor ds. finansowych Miłosz Kolbuszewski podczas wideokonferencji.
Kolbuszewski zwrócił uwagę, że na koniec kwietnia liczba salonów franczyzowych wzrosła do 12 wobec 5 zanotowanych na koniec 2020 r.
„W przypadku salonów marki Femestage ich liczba pozostała w tym okresie na poziomu 31, a liczba salonów własnych spadła do 153 wobec 155” – dodał Kobuszewski.
Podkreślił, że podczas mijających obostrzeń i zamkniętych centrów handlowych otwartych pozostawało 8 salonów.
Prezes Mirosław Misztal wskazał, że spółka nadal będzie starać się rozwijać sprzedaż online.
„Cały czas próbujemy tej sprzedaży i ją rozwijać i jak widać nie jesteśmy może jeszcze doskonali. Z drugiej strony chodzi też o to, aby sprzedawać rzeczy z określoną marżą. Jeszcze nie wiemy, o ile nam wzrośnie ta sprzedaż w tym roku, ale będzie starali się, aby było tej sprzedaży jak najwięcej” – dodał prezes.
Przedstawiciele spółki poinformowali, że wciąż jest około 35 umów najmu, które czekają na ostateczną finalizację.
„Staramy się, aby te umowy były długoterminowe. Obecny efekt negocjacji z centrami handlowymi to mniej więcej redukcja kosztów najmu w 2020 r. versus 2019 r. o ok. 15%” – dodał Kolbuszewski.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.
Źródło: ISBnews