Packeta Poland dostarczyła w 2022 r. przeszło trzykrotnie więcej przesyłek niż rok wcześniej, a w bieżącym roku stawia na dalszy rozwój na polskim rynku i zakłada podwojenie liczby obsłużonych przesyłek, podała spółka.
„W ubiegłym roku Packeta obsłużyła na całym świecie w sumie 90 mln przesyłek. Polska spółka – Packeta Poland – dostarczyła w tym okresie 3,8 mln paczek – ponad trzykrotnie więcej niż w roku 2021 (wówczas 1,1 mln). Najwięcej przesyłek trafiło z polskich e-sklepów do klientów w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii – to konsumenci z tych krajów najchętniej robią zakupy w polskich sklepach internetowych” – czytamy w komunikacie.
„W roku 2023 Packeta Poland planuje dalszy intensywny rozwój – jej ambicją jest podwojenie liczby obsłużonych przesyłek” – czytamy dalej.
Packeta podkreśla, że cały czas powiększa grono swoich partnerów w Polsce – e-sklepów, które zdobywają zagraniczne rynki. W 2022 roku porfolio klientów wzrosło o 130% względem ubiegłego roku.
„Bardzo się cieszymy z tak dynamicznego wzrostu na polskim rynku e-commerce, który bez wątpienia jest jednym z najszybciej rosnących w Europie. Polacy kochają zakupy internetowe, a rodzime e-sklepy rozwijają się bardzo szybko i są gotowe zaspokajać popyt krajowy, ale też coraz częściej zagraniczny. Potrzebują jednak partnera, który będzie nie tylko dostawcą przesyłek, ale też swego rodzaju 'przewodnikiem’. Koszt dostawy przestał być jedynym kryterium wyboru – liczy się szybka, kompleksowa obsługa logistyczna oraz wsparcie na zagranicznym, często dla polskiego e-sklepu nieznanym rynku. I właśnie to oferujemy – doradztwo i partnerską pomoc połączone z konkurencyjnymi cenami przesyłek, szybką dostawą oraz intuicyjną w obsłudze platformą do zarządzania procesem logistycznym i rozliczeniami” – powiedziała dyrektor zarządzająca Packeta Poland Justyna Andreas, cytowana w materiale.
Packeta to globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce. Firma świadczy kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych.
Źródło: ISBnews