„Chcemy się otworzyć na wielokanałowość sprzedaży. Mamy poczucie, że paradoksalnie pandemia nie przerzuciła konsumentów do kanału online, a zatarła granicę pomiędzy tymi kanałami. Klient chce robić zakupy, ale ani offline, ani online, tylko tak, jak jest mu wygodnie tu i teraz. Zależy nam na tym, żeby wejść w kanał on- i offline oraz połączyć to ze sobą w umiejętny sposób” – Adrian Piwko, Prezes Zarządu, Pora na Pola SA.
W materiale informacje dotyczące:
- kolejnej emisji akcji,
- rozwoju technologii w Pora na Pola,
- algorytmu przewidującego zapotrzebowanie na produkty,
- zmiany modelu logistycznego,
- unikania marnowania żywności,
- weryfikacji dostawców i paszportów produktów,
- rozwoju strategii CSR,
- prognozowanego wzrostu rynku e-grocery,
- rekordowego roku 2021 i planów na 2022.
Źródło:
inwestorzy.tv