PKO Bank Polski planuje wdrożyć jesienią własne rozwiązanie z zakresu płatności odroczonych – początkowo udostępni klientom możliwość odraczania spłat transakcji na 30 dni, podał bank.
„W maju rozpoczęliśmy test F&F na grupie pracowników PKO Banku Polskiego. Wdrożenie dla klientów planujemy na jesieni 2022 r. W pierwszej kolejności udostępnimy klientom możliwość odraczania spłat transakcji na 30 dni. Docelowo klienci będą mogli również rozkładać transakcje na raty” – czytamy w prezentacji wynikowej.
Płatności mają objąć wszystkie sklepy w Polsce i na świecie akceptujące BLIK (w internecie i naziemnie) oraz usługę Płacę z iPKO (w internecie), podano także.
Obsługa będzie możliwa w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW. Aktywa razem banku wyniosły 418,09 mld zł na koniec 2021 r.
Źródło: ISBnews