PKO Bank Polski wdrożył telemedycynę jako nową usługę w serwisie internetowym iPKO, podał bank. Telemedycyna to usługa, dzięki której klient PKO BP może umówić się i przeprowadzić konsultację z lekarzem za pomocą czatu, połączenia wideo lub telefonicznie. W trakcie prywatnej telekonsultacji lekarz może wystawić e-receptę, e-zwolnienie czy e-skierowanie.
„Technologicznie Telemedycyna jest pierwszym wdrożeniem w PKO Banku Polskim zrealizowanym w ramach VAS Hub. To rozwiązanie, które jest rodzajem API dla firm zewnętrznych i ułatwia obu stronom – bankowi i dostawcom – wprowadzanie w banku nowych usług dodanych, pozwala procesowo skrócić czas ich wdrożenia oraz zmniejszyć koszty tego procesu” – wyjaśniono w komunikacie.
W serwisie internetowym iPKO klienci PKO Banku Polskiego mogą teraz zamówić usługę konsultacji lekarskich przez internet i telefon w dwóch wariantach: Telemedycyna lub Telemedycyna+ za – odpowiednio 10 zł lub 20 zł miesięcznie. Umowę z dostawcą (firmą Telmedicin) za pośrednictwem spółki PKO Finat zawiera się na 6 miesięcy z automatycznym przedłużeniem na kolejne pół roku, podano także.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW. Aktywa razem banku wyniosły 430,7 mld zł na koniec 2022 r.
Źródło: ISBnews