PKP Intercity rozszerzy sieć sprzedaży biletów o platformy Infobus oraz eTravel, podał przewoźnik. Bilety na nowych platformach będą dostępne za mniej niż trzy miesiące.
„Narodowy przewoźnik stawia na rozwój kanałów sprzedaży w trybie agencyjnym w ramach ujednoliconych warunków handlowych. Współpraca z doświadczonymi partnerami od ponad roku przynosi spółce duże zyski i każdego dnia ułatwia zakup biletów wielu podróżnym. Po sukcesie, jaki przyniosło wprowadzenie biletów PKP Intercity na platformy takie jak m.in. Koleo, SkyCash czy e-podróżnik.pl, przyszedł czas na rozszerzenie sieci o kolejnych partnerów. Narodowy przewoźnik podjął współpracę z platformami Infobus oraz eTravel” – czytamy w komunikacie.
Infobus to czeska firma z ponad 20-letnim doświadczeniem. Pośredniczy w sprzedaży biletów kolejowych, lotniczych i autobusowych. Posiada dwie własne platformy – stronę internetową oraz aplikację mobilną dostępną na urządzeniach mobilnych z systemem IOS oraz Android. Infobus to marka obecna na wielu europejskich rynkach. Z rozszerzenia sieci sprzedaży o czeską spółkę skorzystają nie tylko polscy pasażerowie, ale również obywatele Ukrainy, którzy jeszcze łatwiej będą mogli zakupić bilety na przejazdy po Polsce. W niedalekiej przyszłości za bilety na przejazd z PKP Intercity na platformach Infobus będzie można płacić również w zagranicznych walutach.
eTravel specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podróży służbowych. W ramach platform spółki możliwy jest zakup biletów na transport kolejowy i lotniczy oraz rezerwacja miejsc w hotelach. Dzięki współpracy eTravel z PKP Intercity pasażerowie będą mogli trzymać swoje bilety i rezerwacje w jednym miejscu, co znacznie ułatwi podróże zarówno prywatne, jak i służbowe. Bilety na przejazd z narodowym przewoźnikiem będą dostępne na stronach lataj.pl oraz hotele.pl.
PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2022 r. miał ok. 59 mln pasażerów.
Źródło: ISBnews