Platforma zakupowa wszystko.pl wraz z InPostem uruchomiła program dostaw dla sprzedawców, który ma zapewnić użytkownikom m.in. korzystne ceny za wysyłki towarów z wszystko, podał Comarch. Sprzedawcy mogą już dołączać do programu.
„Uruchomienie programu razem z InPost to duże wydarzenie dla sprzedających na wszystko.pl. Właściciele e-sklepów i przedsiębiorcy sprzedający w naszym serwisie oczekiwali od nas usługi, zapewniającej im korzystne ceny dostaw. Teraz stało się to faktem: pakiet wszystko+ jest dostępny dla sprzedawców, którzy są zarejestrowani na naszym portalu i dołączą do programu. Przy czym należy podkreślić, że benefity dotyczą nie tylko prowadzących sklepy online, ale też kupujących. Skorzystają oni z tańszych przesyłek, co znacząco wpłynie na atrakcyjność oferty produktowej na wszystko.pl i zwiększenie sprzedaży” – powiedział prezes platformy i wiceprezes Comarchu Zbigniew Rymarczyk, cytowany w komunikacie.
Uczestnictwo w programie oznacza też szereg innych bonusów dla właścicieli sklepów e-commerce. Dostaną oni m.in. możliwość wzięcia udziału w akcjach marketingowych wszystko.pl i InPost, które planowane są na przyszły rok. Korzystanie z usługi zagwarantuje im ochronę wysyłanych paczek do wartości 3 tys. zł, podkreślono.
„Proponowane przez nas ceny w ramach programu to bardzo konkurencyjna oferta na rynku e-commerce. Sprzedający dostają korzystne warunki dostaw swoich towarów, a konsumenci zyskują tańszą dostawę ulubionych produktów. Wierzę, że uatrakcyjnienie naszej oferty logistycznej sprawi, że jeszcze więcej sprzedających i kupujących zaufa platformie wszystko.pl” – dodał Rymarczyk.
Z programu będą mogli skorzystać obecni i przyszli sprzedający na wszystko.pl. Aktualnie w serwisie zarejestrowanych jest 19 tys. e-sklepów.
Wszystko.pl to marketplace na rynku e-commerce w Polsce, od ponad dwóch lat budowany i rozwijany przez spółkę Comarch. Platforma wystartowała pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w wielu kategoriach, m.in. moda, elektronika, motoryzacja, zdrowie i uroda.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews
No i klasa, super że tak to leci do przodu
w końcu będzie korzystniej 🙂
fajne rozwiązanie
Popieram taki pomysł.