Play obsługuje niemal co trzecią małą i średnią firmę w Polsce (MSP) i chce jeszcze wzmocnić swoją pozycję w tym segmencie dzięki nowemu wariantowi prędkości światłowodu do 8 Gb/s, podał operator.
„Z danych Play wynika, że w 2024 roku zużycie danych, zarówno w sieci stacjonarnej, jak i mobilnej operatora, zwiększyło się o 20%. Niezależnie od branży, małe i średnie firmy coraz częściej polegają w swojej działalności na cyfrowych rozwiązaniach – a już niemal jedna trzecia z nich korzysta z usług dostarczanych przez Play” – poinformowała spółka.
Play podkreślił, że rozwija ofertę dla klientów biznesowych, dostarczając kompleksowe rozwiązania i usługi cyfrowe.
„Firmy mogą skorzystać z usług komórkowych, ultraszybkiego internetu światłowodowego, gwarancji SLA oraz opcji symetrycznego łącza – wszystko to, by zapewnić stabilność i płynność codziennej pracy. Dynamiczny rozwój technologii sprawia, że zapotrzebowanie na szybki i niezawodny internet nieustannie rośnie. W odpowiedzi na te rosnące potrzeby Play wprowadza do oferty dla firm nowy wariant prędkości światłowodu – do 8 Gb/s. Usługa wykorzystuje technologię XGSPON, która zapewnia ultraszybki istabilny dostęp do internetu nawet w przypadku intensywnego obciążenia sieci” – czytamy dalej.
Oferty światłowodu dla firm w Play zostały wyposażone w gwarancję SLA, która zapewnia priorytetową obsługę w przypadku niedostępności sieci. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą minimalizować ryzyko przestojów i liczyć na szybki czas usługi serwisowej – do 8 godzin od zgłoszenia. Firmy intensywnie korzystające z wideokonferencji, transferu dużych plików czy pracy w chmurze mogą skorzystać z opcji łącza symetrycznego, dostępnego w wybranych lokalizacjach. Dzięki temu mogą liczyć na tę samą, wydajną transmisję danych niezależnie od tego, czy wysyłają, czy pobierają dane. Oferta światłowodu jest ograniczona terytorialnie, a prędkość pobierania do 8 Gb/s jest dostępna w wybranych budynkach na urządzeniach podłączonych do modemu przewodem, wymieniono w informacji.
Play wszedł na polski rynek w 2007 r. jako czwarty operator telefonii komórkowej. Obsługuje 13 mln klientów komórkowych i 2 mln abonentów usług dla domu, w tym internetu stacjonarnego i telewizji.
Źródło: ISBnews