Serwis streamingowy SkyShowtime ogłosił pierwsze partnerstwo w Polsce z Play, który od dziś będzie oferować klientom dostęp do serwisu SkyShowtime, podała spółka.
Klienci Play będą mieli możliwość subskrypcji planu Standard Plus (bez reklam) w serwisie SkyShowtime, a dodatkowo Play udostępni klientom, którzy zdecydują się na wykupienie pakietu ze SkyShowtime, dwa kanały linearne – SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2, podano.
„Cieszymy się, że od dzisiaj klienci Play będą mogli korzystać z serwisu SkyShowtime, wybierając jeden z przygotowanych dla nich pakietów. Dzięki temu partnerstwu – naszemu pierwszemu w Polsce – z dumą poszerzamy naszą obecność w Europie Środkowo-Wschodniej” – powiedział CEO SkyShowtime Monty Sarhan, cytowany w komunikacie.
„Partnerstwo ze SkyShowtime jest dla nas ważnym krokiem. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym operatorem w Polsce, który może zaoferować swoim abonentom łatwy dostęp do SkyShowtime i wprowadzić dwa nowe kanały premium do oferty. SkyShowtime wzbogaci także naszą Telewizję Nowej Generacji, która jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku i pozwala użytkownikom nawet co miesiąc zmieniać platformy VOD oraz pakiety telewizyjne, z których korzystają w ramach abonamentu” – dodał CMO Play Mikkel Noesgaard.
SkyShowtime to europejski serwis streamingowy, wspólne przedsięwzięcie Comcast i Paramount Global. Serwis SkyShowtime wystartował w 2023 roku i jest dostępny w: Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Kosowie, Macedonii Północnej, Niderlandach, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.
Grupa Play, należąca do francuskiej Grupy iliad, jednej z największych grup telekomunikacyjnych w Europie, jest wiodącym dostawcą usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej w Polsce. Obsługuje ponad 13 mln klientów mobilnych oraz ponad 2 mln użytkowników usług domowych tj. światłowodu i telewizji. Operator świadczy także kompleksowe rozwiązania ICT i data center dla biznesu. Play stale rozwija najnowocześniejszą sieć mobilną w Polsce obejmującą swoim zasięgiem blisko 100% populacji Polski, a także zasięg usług światłowodowych, który docelowo docierać będzie do ponad 7 mln gospodarstw domowych, podano.
Grupa Play, lider rynku telekomunikacyjnego, oferuje swoje usługi telekomunikacyjne także dla rynku B2B. Dostarcza kompleksowe rozwiązania chmurowe (Cloud2B), usługi mobilne oraz zintegrowanej komunikacji, dostęp do internetu oraz narzędzi cyfrowych, rozwój projektów sieciowych (m.in. budowa i utrzymanie sieci światłowodowych dla klientów biznesowych), a także kompleksowe usługi z zakresu bezpieczeństwa.
Źródło: ISBnews