Primavera Parfum podpisał porozumienie z Grupą Lazada – wiodącą platformą e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej, która obecna jest w sześciu krajach – Indonezji, Malezji, Filipinach, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. Współpraca ta otwiera przed polskimi firmami możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej, podało Primavera Parfum.
„To drugi po Chinach rejon naszych wschodnich wpływów. Od dawna myśleliśmy o ekspansji rynku Azji Południowo-Wschodniej. To dynamicznie rozwijający się rynek o wartości 2,7 mld USD, co czyni go czwartym co do wielkości regionem pod względem PKB – po USA, UE i Chinach. Około 55% tamtejszej populacji używa internetu, a większość jego użytkowników to ludzie młodzi, w wieku 20-49 lat, zainteresowani markami importowanymi. Z tego powodu region ten oferuje niemal nieograniczony potencjał wzrostu” – powiedziała dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum Janina Karasek, cytowana w komunikacie.
Primavera Parfum oferuje kompleksową usługę na rynku Azji Południowo-Wschodniej. Poza wsparciem dystrybucyjnym oraz sprzedażowym, polski dystrybutor e-commerce pomaga zbudować świadomość marki w regionie w oparciu o najefektywniejsze narzędzia marketingowe – od stworzenia strategii, przez zarządzanie azjatyckimi mediami społecznościowymi, po współpracę z lokalnymi influencerami, wskazano w materiale.
„Primavera Parfum stała się pierwszą polską firmą kosmetyczną współpracującą z flagowym produktem Lazady – serwisem LazMall Global. To właśnie tam powstanie sklep Look Amazing z szeroką ofertą polskich kosmetyków i nie tylko. Uruchomiona w 2018 roku platforma zakupowa oferuje blisko 18 tysięcy międzynarodowych i lokalnych marek, a przy tym wyznacza nowy standard w handlu detalicznym – gwarantuje konsumentom 100% autentyczności produktu, 15-dniową politykę zwrotu oraz szybką dostawę. Jest to możliwe dzięki zarządzanemu przez Grupę centralnemu magazynowi w Hongkongu” – czytamy dalej.
Grupa Lazada aktualnie obecna jest ona w sześciu krajach w regionie w Azji Południowo-Wschodniej: Indonezji, Malezji, Filipinach, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży online w tamtym regionie świata, prognozuje się, że w 2030 roku baza klientów Grupy przekroczy pułap 300 mln, podano także w materiale.
Primavera Parfum – sprzedawca i dystrybutor kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów i makijażu oraz perfum, świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu.
Źródło: ISBnews