PwC uruchomił w Polsce platformę, w ramach której oferuje obecnie 20 produktów biznesowych, z dokładnym opisem ich funkcjonalności, wyceną w kilku wariantach i ścieżką wdrożenia dla klientów, podała firma. Docelowo na platformie ma pojawić się możliwość sfinalizowania całego procesu, wraz z płatnościami i fakturowaniem.
„Wśród dostępnych rozwiązań są m.in. program do RODO, aplikacja do JPK i automatyzacji podatków, aplikacja do zarządzania umowami leasingu, a także specjalistyczne szkolenia. Platforma jest dostępna pod adresem store.pwc.pl i jest to pierwsza tego typu platforma w Polsce wśród firm doradczych, która docelowo będzie umożliwiała także finalizację zakupu online proponowanych usług biznesowych” – czytamy w komunikacie.
Obecnie na platformie store.pwc.pl jest dostępnych 20 usług i produktów z różnych obszarów, takich jak: finanse i podatki, automatyzacja procesów, regulacje, zarządzanie ryzykiem, sprzedaż i marketing czy szkolenia.
„Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie e-commerce w różnych branżach jestem przekonany, że platforma PwC stanie się efektywnym kanałem sprzedaży naszych usług profesjonalnych, czego dowodem jest sukces tego typu platform w innych krajach, np. w Niemczech” – powiedział partner w PwC, odpowiedzialny za rozwój platformy Marcin Sidelnik, cytowany w komunikacie.
„Zakończyliśmy właśnie pierwszy etap wdrażania platformy, ale cały czas pracujemy nad jej rozwojem. Analizując potrzeby klientów będziemy dodawać kolejne produkty oraz funkcjonalności samej platformy. Do maksimum planujemy także uprościć ścieżkę zakupu – chcemy, by docelowo w naszym sklepie pojawiła się możliwość sfinalizowania całego procesu, wraz z płatnościami i fakturowaniem” – dodał partner PwC, odpowiedzialny za rozwój platformy Marcin Makusak.
Wśród oferowanych na platformie produktów jest m.in. Data Protection Officer Compliance Tool, wspierający Inspektora Ochrony Danych w codziennych obowiązkach związanych z realizacją wymagań nakładanych przez RODO, analizie ryzyka w kontekście ochrony danych, utrzymaniu zgodności przedsiębiorstwa z regulacją oraz monitoringiem jej przestrzegania. Innym narzędziem sprzedawanym w internetowej platformie PwC jest Micromarket Monitor do monitorowania sieci handlowych – pozwala ono w sposób automatyczny śledzić ruchy konkurentów i monitorować rozwój danego formatu sklepu w mikro skali. Dzięki temu zespoły ds. ekspansji sieci oraz marketingu są w stanie podejmować taktyczne działania zwiększające przewagę konkurencyjną, wymieniono w materiale.
Oprócz tego klienci w store.pwc.pl znajdą także narzędzie do walidacji i monitoringu ryzyka, aplikację do weryfikacji JPK, aplikację do zarządzania umowami leasingu czy do raportowania w języku XBRL. Na platformie dostępnych jest także wiele szkoleń w formie e-learningów, tj. MSSF, organizacja pracy zdalnej, RODO czy szkolenia celne, podano także.
PwC posiada w Polsce biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6 000 osób.
Źródło: ISBnews