Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Rola dotyku w kampaniach reklamowych

Dodane przez admin
9 grudnia 2020
w dziale Biznes
0
papier
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Przewaga materiałów drukowanych we wszelkiego rodzaju działaniach marketingowych polega tym, że aktywizują one więcej zmysłów niż materiały zamieszczone w internecie, a przede wszystkim angażują zmysł dotyku.

Wybór odpowiedniego nośnika

Przygotowując materiały do wydruku, dbamy o odpowiednią treść komunikatu oraz o jego formę wizualną. Staramy się, aby był merytorycznie i wizualnie adekwatny do komunikacyjnego celu, do profilu potencjalnego odbiorcy oraz do charakteru działań. Wielu z nas zapomina jednak o tym, że nośnik również ma znaczenie nie tylko w kontekście wielkości wydruku oraz sposobu prezentacji. Liczy się każdy detal: rodzaj papieru, jego faktura, to, czy będzie matowy, czy błyszczący, śliski, czy chropowaty, cienki, czy gruby. Podczas wyboru odpowiedniej drukarni warto sprawdzić, jak wiele różnych rodzajów papieru oferuje. W dzisiejszych czasach, gdy każda profesjonalna drukarnia ma swoją stronę internetową, to nie jest problematyczne. Wystarczy w wyszukiwarkę wpisać nazwę drukarni oraz nazwę papieru, który nas interesuje. To może być fraza typu: „czy w JKB Print jest papier kredowy”. Jeśli strona internetowa jest dobrze zrobiona, to bez trudu znajdziemy informację o innych dostępnych nośnikach. 

Rodzaj papieru a idee firmy

Współcześnie wiele marek buduje swoją tożsamość na podstawie troski o ekologię. To z jednej strony bardzo ważne, bo adekwatne do istotnych problemów ludzkości, a z drugiej bardzo atrakcyjne dla odbiorców. Jeśli ktoś przejmuje się losem planety, to chętniej wybiera produkty oferowane przez firmy, które też się nim przejmują. W tym przypadku naprawdę każdy detal ma znaczenie. Dużym błędem byłoby wydrukowanie materiałów na papierze, który nie jest ekologiczny. Warto sprawdzić, czy wybrana przez nas drukarnia oferuje papier ekologiczny. W tym celu możemy albo skontaktować się z wybraną drukarnią, albo wpisać jej nazwę w wyszukiwarkę i dodać frazę „papier ekologiczny”. 

JKB Print. Papier, który mówi

Każdy papier mówi odbiorcy coś innego. Ta komunikacja odbywa się zarówno na poziomie odczuwania, relacji dłoni i papieru, tego, czy wygodnie się go trzyma, czy jest przyjemny w dotyku, czy czymś specyficznym się wyróżnia. Każdy papier inaczej też reaguje na światło, a przez to inaczej prezentują się na nim dane treści wizualne. Na papierze matowym kolory wyglądają odmiennie niż na papierze błyszczącym. Niektóre rodzaje papieru kojarzą nam się z czymś bardziej wartościowym albo mniej. Jeśli drukujemy wizytówki albo zaproszenia ślubne, to papier nie może być zbyt cienki i marnej jakości. Jeśli drukujemy zwykłe ulotki, to możemy sobie pozwolić na papier o odmiennym charakterze, nieco mniej ekskluzywny. Wszystko zależy od tego, co chcemy zakomunikować.

Materiał Partnera

Poprzedni post

Plany sprawiedliwej transformacji obejmą także region Turowa i Bełchatowa

Następny post

Ok. 34% MŚP deklaruje wysoki poziom zaawansowania cyfryzacji

pgnig

Artur Cieślik został powołany na wiceprezesa PGNiG

torpol

Oferta Torpolu za 89,9 mln zł najtańsza na zaplecze PKP Intercity w Szczecinie

meble

Wzrosty produkcji mebli wyhamują w I kw., potem nastąpi odbicie

pieniądze

90 MŚP otrzyma 60 mln euro z Funduszy Norweskich na innowacje

biznes

DeliGoo planuje rozpoczęcie działalności w kolejnych 7-10 miastach w 2021

BGK

Rusza nabór wniosków w programie wsparcia budownictwa czynsz. na 1,5 mld zł

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

oze

Rząd chce w III kw. przyjąć projekt noweli prawa energetycznego i ustawy o OZE

badania

Smart Nanotechnologies zakończył badania, jest bliski podpisania 2 umów

pgnig

Artur Cieślik został powołany na wiceprezesa PGNiG

pieniądze

PKO TFI: Sprzedaż netto wyniosła prawie 2,2 mld zł w okresie styczeń-luty

koronawirus

EMA opublikowała dane z badań klinicznych szczepionki przeciw COVID-19 Moderny

WIG

Indeks WIG20 wzrósł o 0,51% na zamknięciu we wtorek

torpol

Oferta Torpolu za 89,9 mln zł najtańsza na zaplecze PKP Intercity w Szczecinie

meble

Wzrosty produkcji mebli wyhamują w I kw., potem nastąpi odbicie

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl