Tauron Polska Energia planuje pozyskać w tym roku kilkaset tysięcy nowych użytkowników aplikacji Mój Tauron, podała spółka. Aplikację, która pomaga w obsłudze spraw związanych z energią elektryczną pobrano dotychczas łącznie ponad 2 mln razy.
„W ubiegłym roku klienci pobrali aplikację Mój Tauron blisko 500 tysięcy razy, dokonując za jej pomocą m.in. bezpiecznych płatności online. Spółka planuje uruchomić w najbliższych miesiącach kolejne przydatne funkcjonalności aplikacji i pozyskać w tym roku kilkaset tysięcy nowych użytkowników” – czytamy w komunikacie.
„Chcemy, aby już wkrótce 80% spraw związanych z energią elektryczną i naszą ofertą klienci mogli załatwić w pełni zdalnie, przy pomocy kilku kliknięć. To jeden z proklienckich celów zawartych w naszej nowej strategii. Już dziś większość naszych klientów korzysta na swoich komputerach i smartfonach z serwisów samoobsługowych Taurona. Każdego miesiąca odwiedzane są blisko pięć milionów razy. Sukcesywnie rozwijamy nowoczesne i efektywne kanały komunikacji z klientami, minimalizując przy tym wykorzystanie papieru” – powiedział prezes Tauron Sprzedaż Mariusz Purat, cytowany w komunikacie.
Wszyscy użytkownicy naszej aplikacji zyskają w najbliższych miesiącach dostęp do nowych funkcjonalności. Planowane jest wprowadzenie czatu, a docelowo komunikacja będzie możliwa również za pomocą połączeń wideo, zapowiedział wiceprezes Tauron Obsługa Klienta Michał Mierzwa.
„Dodatkowo, w aplikacji będziemy prezentować użytkownikom szczegółowe dane dotyczące zużycia energii oraz informować ich o wystawionych fakturach, terminach płatności i statusach spraw związanych z obsługą klienta. Analizujemy również możliwość udostępnienia aplikacji potencjalnym klientom, aby mogli poznać naszą ofertę i podpisać umowę online. Wierzymy, że te innowacje przyczynią się do większej satysfakcji naszych klientów i umocnią naszą pozycję lidera na rynku” – powiedział Mierzwa.
Tauron planuje również uruchomić w aplikacji obszar przeznaczony dla prosumentów, tak aby mieli dostęp zarówno do podstawowych, jak i pogłębionych informacji na temat swojego bieżącego stanu rozliczeń, podano też w informacji.
Tauron Sprzedaż zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej klientom indywidualnym i biznesowym. Każdego dnia z energii Tauron Sprzedaż korzysta blisko 6 mln klientów na terenie całego kraju.
Tauron Polska Energia jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej oraz ciepła. Grupa Tauron obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju i jest największym dystrybutorem energii w Polsce oraz jednym z największych podmiotów gospodarczych w kraju. Spółka miała 42,66 mld zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Spółka jest notowana na GPW i wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews