Twisto wprowadza do oferty jednorazową kartę ratalną, dzięki której klienci bez formalności sfinansują większe wydatek w sklepach stacjonarnych i internetowych, podał fintech.
„Jednorazowa karta ratalna idealnie uzupełnia portfolio naszych produktów. O ile Twisto Raty są dostępne dla klientów po zakupie, o tyle w przypadku jednorazowej karty ratalnej można przygotować cały proces z wyprzedzeniem. To zupełnie nowe doświadczenie w porównaniu z tradycyjnymi ratami w punkcie sprzedaży. Klient o wszystkim decyduje sam, przez aplikację, bez formalności, a po zakupie płatność dzieli się na raty automatycznie” – powiedział country manager Twisto w Polsce Adam Miziołek, cytowany w komunikacie.
Klienci mogą w łatwy sposób utworzyć jednorazową kartę ratalną z poziomu aplikacji. Kupujący najpierw wybiera maksymalną kwotę, którą chce wydać. Następnie określa liczbę miesięcznych rat (od 3 do 12 miesięcy). Kwota zakupu jest ograniczona wysokością limitu ratalnego, który ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta (średnio 6,8 tys. zł). Koszt zakupu na raty jest każdorazowo widoczny przed utworzeniem katy i zaczyna się od 0 zł (zakupy za pomocą jednorazowej karty ratalnej mogą zostać połączone z usługą „Podziel na 3”, w ramach której można rozbić zakup na 3 raty za 0 zł), podano także.
„Wystarczy, że klient wybierze opcję rozłożenia zakupu na 3 raty, tworząc kartę, a następnie wejdzie na stronę sklepu partnerskiego z sekcji 'Zakupy’ w aplikacji Twisto. Po poprawnym przejściu procesu użytkownik nie poniesie kosztów rozłożenia płatności na raty” – dodał Miziołek.
Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. Oprócz aplikacji oferuje również nowatorską formułę zakupową „kup teraz, zapłać później” na jedno kliknięcie, dzięki której klient ma 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez rejestracji i dodatkowych kosztów. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. Firma powstała w Czechach. Wśród udziałowców są grupa ING oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa.
Źródło: ISBnews