Unity Group przejęło Global4Net, poinformował prezes Unity Group Grzegorz Kuczyński. Grupa ma budować integratora rozwiązań e-commerce w skali międzynarodowej. W rozmowie z ISBnews dodał, że grupa interesuje się rozwojem również poprzez kolejne przejęcia.
„Ogłaszamy połączenie sił Unity Group z Global4Net. Wspólnie budujemy integratora rozwiązań e-commerce w skali międzynarodowej. Chcemy, aby w ciągu kilku lat większość przychodów naszej grupy pochodziła z zagranicy” – powiedział Kuczyński podczas konferencji prasowej.
Dodał, że celem grupy jest stworzenie lidera cyfryzacji na rynku europejskim.
Managing partner Unity Group Marek Lose dodał, że obecnie w usługach konsultingu IT liczą się silne zespoły ekspertów.
„Specjaliści obu firm stworzą jeden z największych zespołów Magento (rozwiązania koncernu Adobe) na polskim rynku Global4Net pozostanie niezależnym brandem, kolejnym samoorganizującym się zespołem w ramach Unity Group wspierając realizacje całej organizacji” – wskazał Lose.
W rozmowie z ISBnews prezes Unity Group dodał, że transakcja polegała na przejęciu Global4Net przez Unity Group w zamian za akcje dla udziałowców Global4net.
„Jest to druga, po przejęciu Empathy w 2012, nasza transakcja. Interesują nas kolejne przejęcia, czujemy się z tym dobrze, ale potencjalne cele będą wynikały z potrzeb naszych klientów, a one dynamicznie się zmieniają. Interesuje nas transformacja cyfrowa szeroko pojętego handlu – procesy, doradztwo, przemodelowywanie biznesu, nie tylko w kierunku omnichannel, ale środowiska MACH (mikrousługi, API, chmura, headless). To duża przyszłość” – wskazał Kuczyński w rozmowie z ISBnews.
Dodał, że Unity Group stara się też inkubować projekty, w których występuje jako udziałowiec.
„Jednym z nich jest platforma handlowa B2B w formule SaaS – One. Wykonujemy platformę dla tej spółki i liczymy na jej gwałtowny rozwój w ciągu roku, dwóch na bazie zainteresowania klientów. Inkubujemy też projekty w obszarze 'data'” – wymienił prezes.
Unity Group od 1997 roku doradza i wdraża rozwiązania w zakresie cyfrowej transformacji handlu. Spółka ma na koncie ponad 500 udanych projektów i oferuje rozwiązania w 4 kluczowych obszarach: Klient, Procesy, Dane, Architektura IT.
Źródło: ISBnews