XTB wprowadzi plany inwestycyjne we wszystkich swoich oddziałach do końca roku, zaś na początku przyszłego przeprowadzi kampanię marketingową, zapowiedział prezes spółki Omar Arnaout. Nie wykluczył wprowadzenia do oferty także obligacji
„Niedawno wprowadziliśmy w większości naszych oddziałów europejskich plany inwestycyjne. Do końca roku powinny się znaleźć we wszystkich oddziałach europejskich. Akcja marketingowa się ie rozpoczęła w tym roku, bo ciągle udoskonalamy ten produkt, będziemy dodawali nowe funkcjonalności. Od nowego roku będziemy chcheli przeprowadzić większą kampanię marketingową” – powiedział Arnaout podczas telekonferencji.
„Będziemy chcieli kontynuować tę drogę pasywnego inwestowania, jak i oszczędzania” – dodał.
Prezes podkreślił, że rozbudowa działu IT zaowocuje w najbliższych miesiącach kolejnymi projektami.
„Mamy wiele przygotowywanych projektów. Nie zdradzając zbyt wiele, jakie produkty zostaną wprowadzone, zarówno w krótkim okresie, jak i dłuższym, jest oczywiste, że obligacje są dla nas bardzo ciekawe” – dodał Arnaout.
Grupa XTB jest europejskim domem maklerskim, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie. Od 2002 roku działa na rynkach zagranicznych, gdzie oferuje klientom zaawansowane technologicznie aplikacje transakcyjne. Jest licencjonowany w ponad 10 krajach Europy. Spółka jest notowana na GPW od 2016 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews