Bridge Solutions Hub (BSH) startuje z emisją akcji serii B w ramach kampanii crowdfundingowej, z której chce pozyskać do 4 mln zł. Pozyskane środki planuje przeznaczyć na rozwój aplikacji Wpadaj.
„Spółka wyemituje do 400 tys. akcji o wartości maksymalnie 4 mln zł. Emisja zakończy się we wtorek, 3 sierpnia. Kampania odbywać się będzie we współpracy z platformą Beesfund. Spółka planuje również debiut na NewConnect jako kolejny etap rozwoju. Do procesu wprowadzenia akcji do obrotu spółka ma zamiar przystąpić niezwłocznie po zakończeniu obecnej emisji akcji serii B. Proces formalnie zostanie rozpoczęty zaraz po zamknięciu aktualnej emisji akcji spółki. Spółka planuje pierwsze notowanie akcji na przełomie roku” – czytamy w komunikacie.
„Wpadaj.pl to zarówno wyszukiwarka salonów dla klienta końcowego, jak i kalendarz/CRM dla salonów. Jesteśmy zatem narzędziem B2B2C pomagającym łączyć klientów z salonami. Oferujemy wszystkie kategorie salonów health&beauty, w tym fryzjerów, kosmetyczki czy barberów. Jednym z wyróżników Wpadaj.pl jest model monetyzacji. Oferujemy narzędzie, które daje takie same możliwości, jak konkurencja, ale jest oparte wyłącznie o opłaty efektywnościowe, bez limitu salonów oraz pracowników” – powiedział prezes BSH, operatora Wpadaj.pl, Paweł Cylkowski, cytowany w komunikacie.
Projekt Wpadaj.pl realizowany jest w ramach spółki Bridge Solutions Hub, która powstała w 2021 roku z przekształcenia Bridge Media. Pandemiczny rok 2020 spółka zamknęła wynikiem blisko 5 mln przychodu i zyskiem netto ponad 500 tys. zł ze swojej podstawowej działalności mediowej i marketingowej.
Większościowym akcjonariuszem BSH jest pośrednio (poprzez spółkę Vithea) rodzina Sławomira Lutka, założyciela i głównego udziałowca 4Mass – notowanej na NewConnect spółki z branży kosmetycznej.
„Obecne działanie to dopiero początek naszych planów. Równolegle do rozwoju obszaru kosmetycznego chcemy rozwijać dwie nowe aplikacje. Projekt pod nazwą 'Wpadaj Lite’, czyli zdekomponowany i rozbudowany silnik Wpadaj.pl bez ograniczeń branżowych do zastosowania tam, gdzie do prowadzenia biznesu potrzebny jest lekki kalendarz/CRM do zarządzania zasobami pracy, czasu i przestrzeni. Bazując na doświadczeniu health&beauty, powstanie także wyszukiwarka usług medycznych, która wykorzysta trend rosnącej liczby prywatnych gabinetów medycznych. Od stomatologii przez dietetyków, na medycynie estetycznej kończąc” – dodał wiceprezes BSH Karol Wilczko.
W aplikacji Wpadaj zarejestrowanych jest ponad 1 350 salonów health&beauty, a za jej pośrednictwem umówiono 60 tys. wizyt. Zarząd BSH ocenia, że komercjalizacja aktualnych i wdrożenie planowanych projektów spółki zajmie ok. 2-3 lata, podsumowano w informacji.
Źródło: ISBnews
Ojj inwestycja w wpadaj może być niezła bo sektor medycyny kosmetycznej ma swoją jakość i wycenę, a przy tym jest oblegane od końca obostrzeń. Oczywiście w crowdfundingu wszyscy mogą inwestować
wpadaj to coś jak booksy? Widziałem że zachęcają otwarcie do inwestycji, ale jakie to ma prognozy? ktoś używa i się wypowie?
Tak to działa na takiej zasadzie jak Booksy. Moja żona z nich korzysta i sporo tam się dzieje. Wpadaj jako stosunkowo nowa strona ma realną szansę ze względu na małą konkurencję w branży