Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Crowdfunding

Pora na Pola planuje kampanię na Crowdway na ok. 2,6 mln zł w I kw.

Dodane przez Bartłomiej Supernak
29 stycznia 2021
w dziale Crowdfunding
0
żywność
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą Pora na Pola planuje kampanię crowdinvestingową na ok. 2,6 mln zł w I kwartale br. na platformie Crowdway, podano w komunikacie.

„Internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu, Pora na Pola SA ma patent na spożywczy e-commerce. Gdy rynek rósł w 2020 roku w tempie dwucyfrowym, spółka zwiększyła obroty o ponad 500%. To przyspieszyło decyzję o trzeciej w historii Pora na Pola kampanii crowdfundingowej. Emisja akcji o celu około 2,6 mln zł ma pomóc w akceleracji biznesu i przygotować spółkę na debiut na NewConnect w 2023 roku” – czytamy w komunikacie.

„Przez tę emisję akcji chcemy pozyskać środki na inwestycje w obszarze usprawnienia dostaw, automatyzacji oraz rozwoju oferty biznesowej. Start kampanii planujemy jeszcze w I kwartale, ale już teraz zachęcamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami o naszym biznesie, które prezentujemy na platformie” – powiedział założyciel i prezes Pora na Pola Adrian Piwko, cytowany w komunikacie.

Firma Pora na Pola od ponad trzech lat dostarcza świeże, wyselekcjonowane produkty do e-klientów na terenie całej Polski.

„Zrzeszamy ponad 80 sprawdzonych, polskich rolników oraz producentów najwyższej jakości żywności. Stawiamy na uczciwie prowadzone gospodarstwa, małe manufaktury, tradycyjny, naturalny produkt i tworzących go ludzi. Podpisujemy się pod każdą dostawą, która finalnie trafia do klienta” – dodał prezes Pora na Pola.

Spółka działa na pograniczu rynków e-grocery, czyli zakupów spożywczych z dostawą do domu oraz targu z żywnością ekologiczną, gdzie rolnicy ustalają własne ceny za swoje produkty. Na platformie można kupić od mięsa i ryb, przez warzywa i wypieki, po naturalne kosmetyki. Świeże wyroby spółka dostarcza dwa razy w tygodniu do domów klientów w całej Polsce.

„Polacy coraz bardziej świadomie podchodzą do zakupów spożywczych, dbają o zdrowie i z rosnącą uwagą traktują pochodzenie produktów, czy skład opisany na etykiecie. Ten trend sprawia, że od 2017 roku nasz biznes rozwija się dynamicznie. Pandemia przyspieszyła rozwój rynku e-grocery, a my dobrze wykorzystaliśmy ten moment” – dodał Piwko.

Spółka jest obecnie w trakcie procesów inwestycyjnych, które zostały zaplanowane do końca 2022 roku. Zarząd spodziewa się osiągnięcia rentowności na poziomie EBITDA do końca 2023 roku.

Wiosną 2019 oraz rok później spółka przeprowadziła dwie emisje crowdfundingowe na platformie Beesfund. Łącznie od około 1000 nowych akcjonariuszy pozyskała ponad 1,16 mln zł. Ponadto, w 2020 roku otrzymała dofinansowanie z UE na kwotę blisko 0,5 mln zł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego.

„W ubiegłym roku nasze obroty wzrosły ponad sześciokrotnie i dzięki temu możemy przejść do realizacji kolejnych etapów strategii szybciej niż zakładaliśmy do tej pory. Podczas ostatniej emisji wszystkie akcje zostały objęte przed planowanym terminem. Dlatego liczymy ponownie na społeczność crowdfundingową” – wskazał prezes.

W 2020 roku firma zrealizowała około 10 tysięcy zamówień i dostarczyła ponad 165 tys. produktów do domów polskich konsumentów. Przychody Pora na Pola przekroczyły 2,5 mln zł.

Źródło: ISBnews

Tagi: Pora na Pola
Poprzedni post

Zaległości firm wzrosły do 33,5 mld zł na koniec 2020

Następny post

Dzienna liczba szczepień przeciw COVID-19: 84 315, nowych zakażeń: 6 144

54,6% MŚP spodziewa się pogorszenia sytuacji ekonomicznej w ciągu 3 miesięcy

Pora na Pola uruchomiła kampanię crowdinvestingową

crowfunding

Akardo planuje crowdfunding

praca

Wartość rynku crowdfundingu wzrośnie do 2,03 mld zł w 2021

fotowoltaika

Farmy Fotowoltaiki planują crowdfunding, docelowo NewConnect

CanPoland

CanPoland rozpocznie 9 lutego crowdfundingową emisję

gra

Road Studio uruchomi crowdfundingową emisję akcji na 2 mln zł

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

Sfinks

Sfinks Polska dokona odpisów, które obniżą wynik brutto o 4,8 mln zł w 2020

mbank

Akcjonariusze mBanku 24 marca zdecydują o niewypłacaniu dywidendy za 2020

WIG

Indeks WIG20 spadł o 0,07% na zamknięciu w czwartek

Warszawa

J.W. Construction chce sprzedać działkę w Warszawie Robygowi za 17 mln zł netto

biznes

Jerzy Pruski zrezygnował z funkcji wiceprezesa Getin Noble Banku

hotel

Accor wprowadzi markę hotelową Mövenpick do Zakopanego

Budimex

Budimex bliski rozszerzenia dywersyfikacji geograficznej i akwizycji w usługach

biznes

Work Service ma umowę sprzedaży spółek zal. za 29,2 mln zł z GI International

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl