BoomBit ma w planach wydanie ponad 10 gier Mid-Core/Casual – zarówno swoich, jak i zewnętrznych twórców – w br., poinformował prezes Marcin Olejarz.
„Zeszły rok przyniósł zbyt nowych podpisanych umów ze studiami, co się przełoży na wysyp premier w tym roku. O ile nie będzie opóźnień, ale wydaje się, że większość naszych planów uda się zrealizować. Zaczynając od kwietnia, praktycznie w każdym miesiącu do końca roku powinniśmy być w stanie wydawać nowe tytuły i – tak, jak powiedziałem wcześniej – będziemy też dodatkowo wydawać gry Hyper Casual. Te 10 gier, o których tutaj mówimy, to takie bardziej znaczące gry, a gier będzie dużo więcej” – powiedział Olejarz podczas wideokonferencji.
Do końca roku BoomBit zamierza wydać:
„Dawn of Ages” (we współpracy z Stratosphere) – 9 maja
„Hero Legacy” – maj/czerwiec
„Clash of Destiny” – czerwiec/lipiec
„Loot Heroes” – III kw. br.
„Train King Tycoon” – III kw. br.
„Boxing Ring” (we współpracy z Vivid Games) – II kw. br.
„Dark Forest” (duża aktualizacja do Hunt Royale traktowana jako osobny tytuł) – II kw. br.
„Idle Royal Stories” – III kw. br.
Hunt Origin” (nazwa robocza, tytuł tworzony przez Outloud Games) – IV kw. br.
Spółka wciąż poszukuje współpracy z zewnętrznymi studiami i obecnie w testach znajduje się ponad 30 tytułów. Spółka oprócz produkcji gier rozwija inne inicjatywy.
„Zaczęliśmy świadczyć usługi UA dla zewnętrznych publisherów-deweloperów i pomagamy im zeskalować ich gry, używając nasze narzędzia, które przez ostatnie kilka lat osiągnęły bardzo wysoki światowy poziom. Komercjalizujemy nasze rozwiązania Bi Tools i nasze predyktory, które są szczególnie użyteczne na platformie iOS, które pozwalają ocenić bardzo szybko wartość gracza i robimy to z bardzo dużą dokładnością, że jesteśmy pewni, że kampanie prowadzone na platformie iOS będą dochodowe w przyszłości” – dodał Olejarz.
W planach jest również stworzenie własnej sieci reklamowej.
„Cross promo jest to własna sieć reklamowa, którą będziemy starać się też rozwinąć, żeby niedalekiej przyszłości była mogła też być normalną siecią reklamową, gdzie będziemy mogli reklamować nie tylko nasze tytuły, ale też tytuły innych wydawców” – doprecyzował prezes.
Jedną z nowych form marketingowych będzie Playables, czyli udostępnienie potencjalnemu graczowi próbnego fragmentu rozgrywki w celu zachęcenia go do dalszej gry. Oprócz tego BoomBit podtrzymuje plany rozszerzania oferty o nowe platformy oraz inwestowania środków w mobilny e-sport.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2019 r.
Źródło: ISBnews