BoomBit powinien sobie dobrze radzić na rynku pomimo, że jego oczekiwana dynamika będzie relatywnie niska, wynika ze słów prezesa spółki Marcina Olejarza. Spółka będzie pozyskiwać nowe tytuły i dążyć do zwiększania przychodów z istniejącego portfolio.
„Rynek mobilny nadal rośnie, choć nie tak jak kiedyś. Nie będą to wzrosty po 4-5%, ale będzie to 1-2%. Będzie rósł także rynek reklamowy. Mamy też do czynienia z konsolidacją, a mniejszym spółkom będzie trudniej. Sądzę jednak, że BoomBit będzie sobie dobrze radzić w takim środowisku” – powiedział Olejarz podczas wideokonferencji.
Prezes podtrzymał wcześniejsze założenia premier ponad 10 gier Mid-Core/Casual, które mają zadebiutować w bieżącym roku.
„Nowe gry to dla nas największe szanse. Będziemy się starali pozyskiwać nowe tytuły, ale i zwiększać przychody z istniejących” – podkreślił Olejarz.
Jak zapowiedział, spółka planuje m.in. kontynuować serię „Train”, wydać „Loot Heroes”, wprowadzić w soft lunch nową grę „Hunt Origin” z uniwersum „Hunt Royale”. Ponadto wierzy w projekty Blockchain.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews