CD Projekt podtrzymuje wejście projektu Polaris z uniwersum wiedźmińskiego w fazę produkcyjną w tym roku. Przewiduje wypuszczenie trailera, teaser trailera, czy informacyjnego trailera przed faktycznym rozpoczęciem kampanii marketingowej nowego Wiedźmina, poinformował joint chief executive officer, członek zarządu Michał Nowakowski.
„Zbliżamy się do końca fazy przedprodukcyjnej i planujemy wejść w fazę produkcyjną jeszcze w tym roku” – powiedział Nowakowski podczas wideokonferencji.
Dodał, że „nie patrzyłby na historię Cyberpunka pod kątem tego, jak będzie [komunikacyjnie] z nowym Wiedźminem”.
„Nie będę wskazywał konkretnego momentu, w którym coś pokażemy […]. Powstrzymam się od odniesień do czasu. Można jednak oczekiwać, że zrobimy takie rzeczy, jak trailery, teaser trailery, czy informacyjne trailery zanim rozpoczniemy faktyczną kampanię marketingową” – wskazał joint CEO spółki.
„Kampanię marketingową rozumiemy jako działanie jak np. preorder, pobieranie lub podobne rzeczy. A wszystko, co wydarzy się wcześniej, będzie bardziej informacyjne. I to jest coś, czego można się spodziewać wcześniej niż faktyczne rozpoczęcie kampanii marketingowej. Ale znów – naprawdę nie patrzyłbym na to, co wydarzyło się w danym momencie w przypadku Cyberpunka” – dodał Nowakowski.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin” oraz najnowsza superprodukcja „Cyberpunk 2077”. Spółka jest notowana na GPW i wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews