CI Games chce publikować co 12-18 miesięcy jeden duży, znaczący tytuł i uzupełniać tę strategię publikacją dwóch-czterech gier indie rocznie przez United Label, poinformował prezes Marek Tymiński.
„Chcemy publikować co 12-18 miesięcy jeden duży, znaczący tytuł, co będzie miało wpływ na naszą strukturę przychodów. Pierwsza premiera nowego tytułu będzie w 2023 roku. Uzupełniamy tę strategię publikacją dwóch do czterech gier indie przez United Label w każdym roku. To pozwoli przenieść nasz biznes na kolejny poziom” – powiedział Tymiński podczas webinaru Strefy Inwestorów.
Dodał, że spółka pracuje nad duża kampanią marketingową, aby dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców.
„Mamy trzy główne IP: 'Lords the Fallen 2′, 'Sniper Ghost Warrior’, 'Project Survive’. Wszystkie te tytuły rozwijamy na silniku Unreal Engine 5. Skupiamy się na tytułach, które mają dużą liczbę odbiorców. RPG, grach akcji, gatunku survival. Tworzymy nasz biznes w popularnych segmentach. Rozwijamy spółkę międzynarodowo i jesteśmy mocno przekonani do pracy zdalnej. To istotne dla nas, by rozwijać się globalnie, ta strategia chociażby po wynikach 2021 pokazała, że ma to sens” – wskazał prezes.
Producent gier sprzedał dotychczas 16 mln kopii gier. Ma 5 globalnych lokalizacji swoich zespołów i zbliża się do 100-osobowego zespołu.
„Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży 'SGW’, notujemy kolejne postępy nad naszymi grami. 'Lord the Fallen 2′ będzie przełomowym momentem w rozwoju w CI Games. Więcej pokażemy w III kwartale 2022 roku. Rozwijamy duże, obiecujące tytuły w mądry sposób przez bardzo doświadczone, wielokulturowe zespoły” – wymienił Tymiński.
Zaznaczył ponadto, że spółka profesjonalizuje strukturę i biznes.
„Wierzymy, że przez przejęcie United Label i sprowadzenie spółki z giełdy stworzy lepsze struktury. W takim bliskim włączeniu spółki do CI Games widzimy więcej synergii. Będzie nam łatwiej rozwijać naszą spółkę zależną” – dodał CFO David Broderick.
Broderick ocenił, że firma ma „zdrową pozycję finansową”.
„Spodziewamy się, że sytuacja na rynku będzie dobra. W 2023 r. odnotujemy dynamikę finansową ze względu na wydanie nowych tytułów” – podsumował CFO.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).
Źródło: ISBnews