Creepy Jar finalizuje prace nad nową road mapą dla gry „Green Hell”, poinformowała ISBtech IR manager spółki Katarzyna Konieckiewicz.
„Na ten moment nie ustaliliśmy konkretnej daty publikacji, ale finalizujemy prace nad nową roadmapą” – powiedziała ISBtech Konieckiewicz.
Pod koniec listopada ub.r. zarząd Creepy Jar podkreślał, że nadal widzi potencjał rozwojowy w grze „Green Hell” i zakłada „równie sporo dodatków” dla tytułu w 2023 roku, co w 2022 roku. Wskazywał wówczas, że planuje publikację nowej road mapy dla gry, rozważał także o odświeżenie graficzne i technologiczne czteroletniego tytułu.
Sprzedaż brutto „Green Hell” w ujęciu ilościowym w 2022 r. na platformy PC/Steam, PlayStation Store i Microsoft Store (wersje gry, do których spółka posiada prawa wydawnicze) wyniosła 1,28 mln egzemplarzy, z czego 327 tys. sztuk na konsolach PlayStation i Xbox. Narastająco od początku 2023 r. do 27 lutego 2023 r. łączna sprzedaż brutto „Green Hell” na wszystkich ww. platformach wyniosła 203 tys. kopii, z czego 51 tys. egzemplarzy na PlayStation i Xbox, podała spółka.
Od początku 2022 r. spółka udostępniła szereg bezpłatnych aktualizacji do „Green Hell”, które obejmowały wszystkie działania przewidziane w roadmapie na rok 2022 oraz dodatkowe update’y i usprawnienia gry. W wersji na PC/Steam gracze otrzymali przede wszystkim „Spirits of Amazonia 3”, „Animal Husbandry” i „Building Update”. Z kolei w wersji na konsole PlayStatation 4 i Xbox One zostały udostępnione wszystkie części trylogii „Spirits of Amazonia”.
W 2022 r. spółka kontynuowała prace nad drugim autorskim projektem o nazwie Chimera, w tym pierwszymi materiałami marketingowymi (reveal teaser oraz key art). Termin ich publikacji nie został jeszcze ustalony.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W kwietniu 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od sierpnia 2018 r.
Źródło: ISBnews