Hydra Games, warszawski twórca i wydawca gier wideo, przeprowadza przegląd opcji strategicznych i zapowiada 2 nowe tytuły: drugą część flagowego tytułu Don’t Be Afraid oraz grę o roboczym tytule Road to Yokoshima. Spółka prowadzi także negocjacje w zakresie dalszego rozszerzenia swojego portfolio produkcyjnego i wydawniczego.
Hydra Games podpisała umowę z Cat-astrophe Games w sprawie kontynuacji świetnie ocenianego horroru Don’t Be Afraid. Hydra Games będzie pełniła rolę wydawcy produkcji w wersji na PC oraz będzie odpowiadała za marketing. Planowany termin premiery sequela Don’t Be Afraid to 2024 r. Zgodnie z postanowieniami umowy spółka zapłaci wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe nie odbiegające od warunków rynkowych, a prawa autorskie do gry zostaną przeniesione na Hydra Games.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie odnotowaliśmy dzięki pierwszej części Don’t Be Afraid. Gra przyniosła zyski znacznie przewyższające jej pierwotny budżet i została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez graczy, jak i recenzentów. Otrzymaliśmy pozytywne recenzje od takich mediów jak IGN, Gamespot czy PC Gamer. Na platformie Steam uzyskaliśmy pozytywne opinie od 86% graczy – mówi Michał Rudowski, prezes zarządu Hydra Games. – Liczymy na to, że kontynuacja przyniesie zbliżone efekty. Podobnie jak w przypadku pierwszej części stawiamy na krótki czas developmentu oraz porywającą rozgrywkę, która podoba się graczom.
Zarząd Hydra Games, w ostatnim czasie zawarł też umowę koprodukcyjną z La Familia S.A. Zgodnie z jej postanowieniami Hydra Games będzie wspierać La Familia w zakresie zapewnienia niezbędnych środków finansowych oraz wsparcia merytorycznego podczas produkcji gry wideo o roboczym tytule „Road to Yokoshima”. Jest to strategia turowa osadzona w świecie średniowiecznej Japonii. Gra będzie silnie nasycona elementami z japońskiej mitologii. Zadaniem gracza będzie pokonanie wrogów za pomocą drużyny samurajów.
– Prace nad kolejną odsłoną Don’t be Afraid, a także pozyskanie umowy koprodukcyjnej z La Familia, są pierwszymi punktami szerszej strategii spółki, którą mamy nadzieję niebawem zaprezentować wraz z decyzją o zmiany nazwy spółki. Mamy nadzieję przedstawić również efekty negocjacji, które obecnie prowadzimy w sprawie kolejnych projektów, dotyczących zarówno game deweloperskiej, jak i wydawniczej działalności naszej firmy – podsumowuje prezes spółki.
Hydra Games to rozwijające się studio gier wideo, które odniosło już duży sukces dzięki swojej pierwszej produkcji. Firma zamierza pójść za ciosem i planuje kontynuować pracę nad kolejnymi tytułami przy wykorzystaniu najnowszych technologii i trendów w branży gier.
Źródło: Spółka