„Mogę powiedzieć ogólnie, jak podchodzimy do tworzenia naszych gier w kontekście terytoriów czy graczy. Bardzo dużym rynkiem, jeśli chodzi o symulatory, jest rynek niemiecki. To widać też po aktywnościach w naszych kanałach social media, oprócz – standardowo – języka angielskiego, pojawia się dużo języka niemieckiego, rosyjskiego. To są tereny ciekawe, zwłaszcza jeśli chodzi o Europę Zachodnią i cenę gry” – mówi Marcin Jaśkiewicz, Prezes Zarządu, Simteract SA.
W materiale informacje dotyczące:
- pracy nad Train Life: A Railway Simulator,
- oczekiwań sprzedażowych wobec Train Life,
- głównych odbiorców gry,
- kolejnego projektu – Carpool Simulator,
- współpracy z agencją marketingową,
- pojawiania się na konferencjach gamingowych,
- znaczącego powiększenia zespołu,
- podsumowania intensywnego 2021 roku.
Źródło:
inwestorzy.tv