Gra „House Flipper – Pets DLC” w wersji na konsole, która miała premierę 2 lutego br., sprzedała się w ciągu 72 godzin w liczbie 2 300 sztuk na PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro oraz 3 200 sztuk na Xbox One i Xbox One S, podał Frozen Way, który wykonał port gry. Przychody brutto (przed odliczeniem prowizji platform cyfrowej dystrybucji gier, podatków, zwrotów itp.) ze sprzedaży przekroczyły 100 tys. USD, a koszt produkcji nie przekroczył 200 tys. zł, z czego łączny koszt poniesiony przez spółkę na grę w wersji na konsole nie przekroczył 150 tys. zł. Tym samym nastąpił pełny zwrot łącznych kosztów produkcji, podsumowano.
Przedmiotem działalności spółki jest produkcja i wydawanie gier oraz dodatków do gier na komputery osobiste (sprzedawane za pośrednictwem platformy Steam na rynki globalne) oraz na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo. Obecnie koncentruje się na produkcji dodatków do gry „House Flipper”, której właścicielem jest Frozen District (podmiot zależny od PlayWay), czyli wiodący akcjonariusz spółki.
Źródło: ISBnews