Pełne koszty gry „Offroad Mechanic Simulator” zwróciły się w ok. 37% w trzy doby po premierze tytułu na platformie Steam, która miała miejsce 24 lipca, podał Image Power.
Gra została wydana na koncie wydawniczym spółki, która pełni rolę współproducenta, współwydawcy oraz właściciela praw majątkowych do gry. Drugim współwydawcą jest PlayWay, a drugim współproducentem – GameFormatic.
„W okresie od premiery, tj. 24 lipca 2023 r. godz. 18.00 czasu polskiego, do 27 lipca 2023 r. godz. ok. 18:00, Spółka przekazuje następujące dane sprzedażowe:
1. Sprzedaż gry: 2 926 sztuk;
2. Ocena graczy na Steam: 86% (oparta na 68 recenzjach);
3. Liczba zakupów z wishlist: 1 716 sztuk;
4. Ilość zwrotów gry: 321 sztuk” – czytamy w komunikacie.
Image Power powstało w 2012 roku, w ramach pierwszej w Polsce szkoły concept artu – „Potęga Obrazu”. W 2019 roku Image Power rozszerzyło profil działalności o produkcję oraz wydawanie gier wideo. Od 2021 roku akcje Image Power są notowane na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews