Ten Square Games uruchomiło pod koniec czerwca dla wszystkich graczy własny sklep internetowy, który obecnie oferuje produkty z flagowej gry spółki – „Fishing Clash”, zaś jeszcze w III kw. jego oferta zostanie poszerzona o przedmioty z drugiego największego tytułu spółki – „Hunting Clash”, podała spółka.
Zespół Ten Square Games przeprowadził pod koniec maja 2023 r. wszechstronne testy platformy sprzedaży. Kolejnym etapem prac nad sklepem było jego oficjalne udostępnienie dla wszystkich graczy „Fishing Clash” pod koniec czerwca 2023 r., podkreślono.
„Platforma sprzedaży nie tylko umożliwia graczom dostęp do wyjątkowych, spersonalizowanych ofert i pakietów promocyjnych, ale także sprzyja jeszcze mocniejszemu zacieśnieniu relacji ze społecznością graczy. Cele jakie sobie stawiamy w związku z uruchomieniem tego projektu to właśnie zwiększenie zaangażowania graczy, uruchomienie działań z zakresu cross-promocji oraz poszerzenie oferty elastycznych form płatności” – powiedział prezes Andrzej Ilczuk, cytowany w komunikacie.
Od momentu uruchomienia sklepu internetowego systematycznie zwiększa on swój udział w dziennym poziomie płatności w grze „Fishing Clash” sięgając do 20%, podano także.
„Ten Square Games zamierza poszerzyć ofertę sklepu internetowego o produkty z innych gier w portfolio spółki. Proces zakupu produktów w sklepie internetowym Ten Square Games jest w pełni kompatybilny z istniejącymi dotychczas formami zakupu w grze, dając graczom możliwość wyboru formy zakupu spośród różnorodnych opcji w ujednoliconym ekosystemie” – czytamy dalej.
Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. W portfolio grupy znajdują się m.in. „Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, „Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także „Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.
Źródło: ISBnews