Gra „Zozole Run”, stworzona przez Vivid Games dla producenta słodyczy Mieszko, zadebiutowała na Apple AppStore i Google Play, podała spółka. Dla Vivid to „cenne doświadczenie, które stanowi fundament dla przyszłych projektów, opartych na silnej identyfikacji wizualnej i emocjonalnej”.
„W grze 'Zozole Run’ wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie, które pozwala konsumentom używać kodów z produktów Zozole do odblokowania dodatkowej zawartości w grze. To unikalne połączenie świata fizycznego i cyfrowego pogłębia zaangażowanie graczy i znacząco wzmacnia świadomość marki Zozole. Gra pozwoli Mieszko promować markę Zozole także na rynkach międzynarodowych. Dla Vivid Games jest to cenne doświadczenie, które stanowi fundament dla przyszłych projektów, opartych na silnej identyfikacji wizualnej i emocjonalnej. Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu marki, tworząc innowacyjne rozwiązanie, które łączy retail z cyfrowym światem” – powiedział CEO Vivid Games Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews