Vivid Games może jeszcze w tym kwartale wdrożyć – we współpracy z Anzu – wyświetlanie rzeczywistych reklam na modelach 3D wewnątrz gry „Real Boxing 2”, zapowiedział product owner marki Real Boxing Bartosz Biniecki.
„Obecnie kluczowym tematem jest dla nas implementacja nowego wewnętrznego sklepu. Dla gry w modelu GaaS (game as a service) jest to milowy krok w rozwoju monetyzacji. Spodziewamy się istotnego wpływu nie tylko na przychody z gry, ale także na balans, zachowanie i zaangażowanie graczy. Obok regularnych aktualizacji szukamy dla 'Real Boxing 2′ także nowych źródeł przychodów. Opcją, którą aktualnie weryfikujemy pod kątem technologicznym, jest współpraca z Anzu, która pozwoli na wyświetlanie rzeczywistych reklam na modelach 3D wewnątrz gry, np. na ringu czy bannerach w tle. Jeśli testy wypadną pozytywnie, rozwiązanie zostanie zaimplementowane w tytule jeszcze w II kwartale” – powiedział Biniecki.
Vivid Games podało wczoraj wstępne wyniki za kwiecień, według których przychody wyniosły 3 mln zł i były najwyższe w tym roku. Spółka zaprezentowała też 100 tys. zł zysku netto.
Biniecki wskazał, że miesięczne przychody z „Real Boxing 2” są już niemal w połowie strategicznego celu 1 mln USD.
„Sprzedaż wyniosła 432 tys. USD i jest trzykrotnie wyższa od przychodów za kwiecień 2021. Mimo licznych wyróżnień w kanałach sprzedaży, które zwykle obniżają globalną wartość ARPU, wskaźnik w USA utrzymuje się na wysokim poziomie ~1 USD” – powiedział product owner marki.
W grze uruchomiono nowy wewnętrzny sklep, który jest obecnie testowany na użytkownikach, podano także.
Przychody Vivid Games za cztery miesiące 2022 r. wyniosły 10,6 mln zł, EBITDA sięgnęła 1,4 mln zł. Na koniec kwietnia na rachunkach spółki było 2,8 mln zł.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews