Artifex Mundi odnotował 3,26 mln zł skonsolidowanego zysku netto w II kw. 2021 r. wobec 3,4 zł rok wcześniej przy 11,1 mln zł przychodów wobec 7,74 mln zł rok wcześniej, podała spółka, prezentując szacunkowe dane.
Zysk operacyjny w II kw. br. wyniósł 4,02 mln zł wobec 4,01 mln zł zysku rok wcześniej, natomiast zysk EBIT bez zdarzeń jednorazowych wyniósł odpowiednio: 4,16 mln zł wobec 4,17 mln zł rok wcześniej, podano w komunikacie.
EBITDA bez zdarzeń jednorazowych i bez wpływu MSSF 16 wyniósł w II kw. br. 5,51 mln zł wobec 6 mln zł rok wcześniej.
„W I półroczu 2021 r. Grupa Artifex Mundi rozpoznała 21,6 mln zł przychodów (wzrost o 62%), wypracowując 16,5 mln zł zysku brutto na sprzedaży (wzrost o 103%). Wpływ na wzrost przychodów ze sprzedaży miała wyższa sprzedaż gier w segmencie free-to-play (wzrost przychodów o 10 mln), w szczególności aplikacji Unsolved, której wzrost przychodów jest wynikiem rozpoczęcia w 2021 roku regularnych kampanii marketingowych mających na celu akwizycje nowych graczy” – czytamy w komunikacie.
W I poł. 2021 r. skonsolidowany zysk netto wyniósł 6,54 mln zł wobec 4,81 mln zł zysku rok wcześniej.
Zysk operacyjny w I poł. br. wyniósł 8,24 mln zł wobec 5,84 mln zł zysku rok wcześniej, natomiast zysk EBIT bez zdarzeń jednorazowych wyniósł odpowiednio: 8,38 mln zł wobec 5,84 mln zł rok wcześniej, podano w komunikacie.
EBITDA bez zdarzeń jednorazowych i bez wpływu MSSF 16 wyniósł w I poł. br. 11,2 mln zł wobec 10,25 mln zł rok wcześniej.
Przedstawione dane finansowe mają charakter szacunkowy i na skutek dalszych prac księgowych mogą odbiegać (potencjalnie w sposób nieznaczny) od ostatecznych wyników finansowych grupy zaprezentowanych w skonsolidowanym raporcie półrocznym, którego publikacja nastąpi 29 września 2021 r., zakończono.
Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r. Skonsolidowane przychody sięgnęły 25,73 mln zł w 2020 r.
Źródło: ISBnews