BoomBit odnotował 4,21 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2022 r. wobec 2,33 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 5,67 mln zł wobec 4,09 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 73,62 mln zł w III kw. 2022 r. wobec 57,61 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2022 r. spółka miała 8,72 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 8,55 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 221,69 mln zł w porównaniu z 171,19 mln zł rok wcześniej.
„Przychody grupy w okresie objętym niniejszym sprawozdaniem wyniosły prawie 222 mln zł i były o 30% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Największe znaczenie dla tego wzrostu miały gry Mid-Core, których przychody były o około 71% wyższe niż rok temu. 'Hunt Royale’ i 'Darts Club’ były dwoma najlepiej zarabiającymi tytułami w dotychczasowych miesiącach 2022 roku i wygenerowały ponad 74 mln zł. Gry Hyper-Casual zarobiły natomiast ponad 125 mln zł i stanowiły 55% wszystkich przychodów Grupy BoomBit” napisał prezes Marcin Olejarz w liście do akcjonariuszy.
„Wyniki finansowe, o których chciałbym wspomnieć to 20,5 mln zł EBITDA w porównaniu z 25,7 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku oraz skorygowany zysk netto, który ukształtował się na poziomie 9,4 mln zł wobec 13,1 mln zł rok wcześniej. Tu warto zaznaczyć, że w roku 2022 grupa rozpoczęła prace nad projektami dotyczącymi gier w modelu Play-and-Earn, opartymi na technologii blockchain, które stanowią nowy, istotny obszar działalności grupy. Z uwagi na intensywne działania i konieczność poniesienia wydatków na przygotowanie pierwszych tytułów, wyniki tego segmentu obciążyły zarówno EBITDA, jak i zysk netto kwotą ok. 4,4 mln zł” – czytamy dalej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2022 r. wyniósł 13,1 mln zł wobec 10,06 mln zł zysku rok wcześniej.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews