Grupa CCC ma obecnie cztery zupełnie różne linie biznesowe. To duże wyzwanie, aby prawidłowo je ocenić i zsumować, a następnie oddać ich wartość. IV kwartał 2022 roku był trudny, ale owocny.
„Bardzo dużym wysiłkiem i mądrością naszych zespołów zmniejszyliśmy poziom zapasów o 480 mln przy sprzedaży rosnącej w samym IV kwartale o 21%. Więc z jednej strony mamy wzrostu przychodu o 21%, a z drugiej zapas mniejszy o 32%. Z perspektywy drogiego pieniądza taka poprawa efektywności jest bardzo istotna” – mówi Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu, CCC SA.
W materiale informacje dotyczące:
- wyników IV kwartału 2022 roku,
- aż 56% udziału e-commerce w sprzedaży,
- rotacji zapasem w segmencie CCC,
- wyników HalfPrice i Modivo Marketplace,
- wzrostu przychodu o 21% i zapasu mniejszego o 32%,
- trzykrotnej poprawy rentowności EBITDA,
- 285 mln zł przychodów HalfPrice w jednym kwartale,
- 8 mln zł GMV Modivo,
- 2,5 mld zł przychodów w trudnym kwartale.