Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Giełda

Dadelo planuje emisję do 4,6 mln akcji w ramach IPO i debiut na GPW

Dodane przez Bartłomiej Supernak
27 listopada 2020
w dziale Giełda
0
Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Dadelo z grupy Oponeo ma zamiar przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną akcji oraz ubiegać się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji spółki do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, podała spółka. Środki z IPO Dadelo planuje przeznaczyć na podwojenie oferty produktowej i rozwój infrastruktury magazynowej.

„W ramach oferty spółka zaoferuje łącznie nie mniej niż 1 oraz nie więcej niż 4 600 000 nowo emitowanych akcji zwykłych na okaziciela serii C, o wartości nominalnej 0,2 zł każda. O ile wszystkie nowoemitowane akcje zostaną wyemitowane i objęte przez inwestorów, to po przeprowadzeniu oferty będą stanowić one 40,11% kapitału zakładowego spółki, uprawniając tym samym do 4 600 000 głosów stanowiących 40,11% w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu” – czytamy w komunikacie.

Oferta skierowana będzie do inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w Polsce. Spółka oraz akcjonariusze kontrolujący zawrą umowy
lock-up na okres nie dłuższy niż 360 dni od daty pierwszego notowania akcji. Spółka zamierza ubiegać się o dopuszczenie i wprowadzenie wszystkich akcji (w tym akcji oferowanych w ramach oferty) do obrotu na rynku regulowanym (podstawowym) prowadzonym przez GPW. Warunkiem przeprowadzenia oferty jest uzyskanie wszystkich wymaganych zgód ze strony Komisji Nadzoru Finansowego, podano również.

W ofercie spółki znajdują się wszystkie rodzaje rowerów. Ponadto, istotnym elementem oferty są części oraz akcesoria rowerowe. W ofercie Dadelo znajduje się ok. 12 tys. produktów (SKU) około 200 renomowanych marek. W okresie 9 miesięcy zakończonym 30 września 2020, Dadelo obsłużyło ponad 200 tys. zamówień internetowych, a wartość średniego zamówienia wyniosła prawie 260 zł, wynika także z komunikatu.

„Działamy na sprzyjającym i bardzo perspektywicznym rynku. Mamy unikalną pozycję na styku wielu sprzyjających trendów rynkowych i społecznych. Z jednej strony bardzo szybko rosnący rynek e-commerce, w którym mamy duże doświadczenie zdobyte w Oponeo.pl, z drugiej popularyzacja zdrowego trybu życia, dynamicznie rosnąca popularność rowerów, używanych zarówno do codziennego poruszania się w miastach, jak i do rekreacji i sportu. Rozwijana jest także infrastruktura rowerowa, co ważne nie tylko w miastach. Biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, a także nasze duże doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu biznesami e-commerce, jestem przekonany, że Dadelo będzie nadal szybko się rozwijać, dynamicznie powiększając swoje udziały rynkowe” – powiedział prezes Ryszard Zawieruszyński, cytowany w komunikacie.

Dadelo zamierza kontynuować rozwój działalności w obszarze handlu w segmencie e-commerce, dążąc do poszerzenia swojej oferty, zwiększenia bazy klientów i przychodów ze sprzedaży, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości oferty produktowej i obsługi klienta. Celem strategicznym spółki jest wzrost udziału w rynku rowerów, akcesoriów, części i ubrań rowerowych do poziomu 10% w perspektywie średnioterminowej (3-5 lat), zapowiedziano.

Obecnie spółka szacuje swój udział na ok. 1% na rynku sprzedaży rowerów, części i akcesoriów rowerowych oraz odzieży rowerowej sprzedawanych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i poprzez sprzedaż elektroniczną.

Środki pozyskane z oferty spółka zamierza w większości wykorzystać na rozbudowę oferty produktowej do 20-25 tys. SKU oraz na rozwój infrastruktury magazynowej, podsumowano.

Dadelo zostało przejęte w 2017 roku przez notowaną na GPW spółkę Oponeo.pl. Spółka prowadzi sprzedaż online przez sklep internetowy działający pod marką centrumrowerowe.

Źródło: ISBnews

Tagi: DadeloGPWIPOOponeo
Poprzedni post

NCBR dofinansuje 2 projekty Celon Pharma na łączną kwotę 26,8 mln zł

Następny post

Akcjonariusze Skarbiec Holding zdecydują 29 grudnia o niewypłacaniu dywidendy

WIG

Indeks WIG20 wzrósł o 0,3% na zamknięciu w środę

pieniądze

LW Bogdanka miała wstępnie 66,51 mln zł zysku netto w 2020

MF

Ministerstwo Finansów zaoferuje obligacje o wartości 6-8 mld zł na przetargu w piątek

NBP

NBP skupił obligacje za 1,49 mld zł w operacji outright buy

Laptop

Live Motion Games przeprowadzi emisję akcji, podtrzymuje debiut na NewConnect

biznes

Photon Energy objął 12% udziałów Lerty w drugiej rundzie finansowania

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

ke

Komisja Europejska za polskim programem dla firm dotkniętych obostrzeniami wartym 8,6 mld zł

WIG

Indeks WIG20 wzrósł o 0,3% na zamknięciu w środę

Sejm

Wszystkie kluby za dodatkowym 14. świadczeniem emerytalno-rentowym

pieniądze

LW Bogdanka miała wstępnie 66,51 mln zł zysku netto w 2020

fotowoltaika

Moc zainstalowana fotowoltaiki wzrosła do 3 661,7 MW wg stanu na 1 XII

biznes

Mateusz Radecki został powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu PERN

medycyna

PBKM pozyskał 6 033 próbki w IV kw. 2020

kredyt

KSF-M rekomenduje zmniejszenie obciążeń zw. z funduszem gwarancyjnym banków

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl