E-Shopping Group, spółka notowana na rynku NewConnect, która prowadzi 7 sklepów internetowych w niskokosztowym modelu dropshipping, uzyskała we wrześniu przychody brutto ze sprzedaży o szacunkowej wartości przekraczającej 252 tys. zł. Prognozowane wyniki ze sprzedaży za III kwartał 2023 wynoszą niemal 568 tys. zł (vs. blisko 169 tys. zł w drugim kwartale br.). Dynamiczny wzrost przychodów to efekt rozszerzenia oferty produktowej, wzrostu wielkości koszyka zamówień oraz rosnącej liczby klientów e-sklepów prowadzonych przez spółkę.
Prognozowane rekordowe przychody E-Shopping Group za wrzesień, które są wynikiem realizacji 2027 zamówień, są o niemal 23% wyższe od analogicznych wyników sprzedażowych za sierpień. Spółka od początku swojej działalności konsekwentnie zwiększa portfel klientów, który przekroczył już 6500 osób oraz przychody brutto ze sprzedaży. Porównanie szacunkowych wyników za wrzesień br. ze średniomiesięcznymi wynikami z sierpnia, lipca i czerwca wskazuje na wzrost przychodów brutto ze sprzedaży o blisko 99% oraz zwiększenie liczby zamówień o prawie 62%.
– Jestem usatysfakcjonowany dynamicznym tempem rozwoju spółki, które potwierdza słuszność obranej przez nas strategii. Zgodnie z przewidywaniami zakończyliśmy III kwartał z bardzo dobrym wynikiem sprzedażowym i zakładanym wzrostem wielkości koszyka zamówień – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A.
We wrześniu spółka rozszerzyła asortyment, wprowadzając do swoich sklepów internetowych nową ofertę kosmetyków i artykułów medycznych. Przełożyło się to na wzrost zainteresowania ze strony internautów oraz zwiększenie liczby odwiedzin e-sklepów zarówno ze strony nowych, jak i powracających klientów.
– Przed nami czas wytężonej pracy, ponieważ IV kwartał jest okresem wzmożonego ruchu na rynku
e-commerce. Spodziewamy się, że podobnie jak wrzesień będzie on najlepszym okresem tego roku pod względem przychodów oraz ilości zamówień. Dzięki zakończonej właśnie emisji akcji spółka jest zabezpieczona finansowo i gotowa na wyzwania związane z dalszym dynamicznym rozwojem. Zakładamy, że niedługo będziemy mogli podzielić się z naszymi Akcjonariuszami kolejnymi bardzo dobrymi wieściami – podsumowuje Bartłomiej Denis-Świerszcz, Prezes Zarządu w E-shopping Group S.A.
27 września br. zakończyła się emisja, która obejmowała 12 mln akcji serii I po cenie 0,10 zł za jedną akcję na okaziciela. W wyniku zakońćzonej emisji spółka pozyskała 1,2 mln zł, z których zamierza sfinansować plany związane z dalszym rozwojem oraz realizacją założeń wynikających ze strategii
E-Shopping Group.
Źródło: Spółka