Gamivo – właściciel platformy transakcyjnej dla graczy – w 2022 roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności spółki. Ponadto w tym roku Gamivo planuje wejść na rynek główny GPW, podała spółka.
Rozwój w 2022 roku Gamivo zamierza oprzeć na pięciu głównych filarach, są to:
1) Skalowanie obecnych usług oraz zwiększenie ruchu m.in. poprzez SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google;
2) Automatyzacja user experience, co umożliwi wysyłanie użytkownikom spersonalizowanych informacji o produktach;
3) Wdrożenie systemu promocji dla dostawców, coraz efektywniejsze dotarcie do kupujących;
4) Rozwój systemu API, który pozwala dostawcom na sprzedaż oraz zakup towarów przy użyciu ich zewnętrznej infrastruktury, np. sklepu internetowego;
5) Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi Gamivo Smart poprzez oferowanie subskrybentom coraz ciekawszych korzyści, wymieniono w komunikacie.
„Rok 2021 minął pod znakiem rozwoju oferty produktowej, natomiast w tym roku zamierzamy przede wszystkim skalować rozwiązania oraz je automatyzować. Planujemy nie tylko wdrożyć zupełnie nowe działania, ale także udoskonalić te, które funkcjonują już w Spółce, lecz pozostawiają pole do dalszego rozwoju jak np. usługa Gamivo Smart. Liczymy, że zaplanowane przez nas działania pomogą w osiąganiu coraz lepszych rezultatów” – powiedział prezes Mateusz Śmieżewski, cytowany w komunikacie.
Jednym z priorytetów dla Gamivo na 2022 rok jest zwiększenie skali działalności Spółki poprzez m.in. pozyskiwanie nowych użytkowników, a także dbanie o lojalność obecnych.
„Aby poszerzać grono odbiorców, Gamivo jak najlepiej zamierza pozycjonować platformę transakcyjną w Google w celu zwiększenia ruchu organicznego i ułatwienia potencjalnym klientom trafienia do serwisu Gamivo.com. Ponadto, żeby zwiększyć rozpoznawalność, sukcesywnie rozwija bloga o tematyce gamingowej, dzięki któremu gracze odwiedzają platformę nie tylko w celu zakupienia produktów, ale także przeczytania artykułu na interesujące ich tematy” – czytamy dalej.
Spółka planuje wdrożyć system promocji dla dostawców, który sprawi, że korzystanie z serwisu będzie dla nich jeszcze przyjaźniejsze. W 2022 roku pojawią się nowe opcje, które pozwolą sprzedającym lepiej wyróżnić swoje oferty, a co za tym idzie, skuteczniej trafiać do klientów.
„Oprócz szeregu działań mających na celu skalowanie działalności Gamivo w 2022 roku planuje także wejść na rynek główny GPW” – napisano też w komunikacie.
W lipcu 2021 r. akcjonariusze Gamivo zdecydowali o ubieganiu się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji spółki do obrotu na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, podano w komunikacie. Spółka zadebiutowała na NewConnect 22 kwietnia 2021 r.
Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczaniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder.
Źródło: ISBnews