LPP miało 3 415 mln zł skonsolidowanych przychodów i 205 mln zł zysku operacyjnego w I kw. r.obr. 2022/2023 (luty-kwiecień 2022), podała spółka, powołując się na wstępne dane. Oznaczało to wzrost odpowiednio o 45% i 136% r/r.
Udział eCommerce w przychodach wyniósł 30% wobec 42% rok wcześniej.
Marża brutto wyniosła 1 830 mln zł w I kw. wobec 1 305 mln zł rok wcześniej. W ujęciu procentowym: 53,6% vs 55,5%.
Powierzchnia handlowa spadła r/r o 13% do 1 317 tys. m2, podano także.
„Obliczenia powyższych danych zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu LPP na dzień 4 maja 2022 roku i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych. Jednocześnie zarząd LPP SA informuje, że szczegółowy raport finansowy za I kwartał 2022/23 zostanie opublikowany w dniu 15 czerwca 2022 roku” – czytamy w komunikacie.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
Źródło: ISBnews