Miraculum wypracowało 12,76 mln zł przychodów w I kw. 2024 r., co oznacza spadek o 12,2% r/r, podała spółka. Kanał nowoczesny wygenerował w I kw. br. 6,39 mln zł przychodów (-5,6% r/r), zaś ze sklepu internetowego – 0,12 mln zł w I kw. (+9,3% r/r). Sprzedaż na eksport w I kw. wyniosła 2,76 mln zł (-21,3% r/r).
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może…, Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.
Źródło: ISBnews