Mimo trudnych warunków na rynku polskim, Ambra zwiększa udziały rynkowe i utrzymuje odpowiednie marże sprzedażowe. Firma rozwija swoje portfolio, inwestuje w zrównoważony rozwój, w tym produkcję zeroemisyjną.
Nasza pozycja rynkowa na tym tle trudnego rynku poprawiła się i to nas cieszy. Nasze główne marki w zasadzie zwiększyły swoje udziały, wzmocniły swoją pozycję. Jednak na tak trudnym rynku niełatwo było uzyskać całkiem zadowalające wyniki, nieco powyżej 1% wzrostu ilości sprzedaży, 4% wzrostu przychodów to liczby, które trudno uznać za duży sukces. Relatywnie na spadającym rynku możemy być względnie zadowoleni. Cieszy również utrzymanie w tej trudnej sytuacji marż sprzedaży
mówi Robert Ogór, Prezes Zarządu, Ambra SA
W materiale informacje dotyczące:
- rocznych wyników spółki,
- spadków na rynku wina,
- stabilnych marż,
- rekomendowanej dywidendy,
- rynków zagranicznych,
- segmentu win bezalkoholowych,
- zrównoważonego rozwoju (ESG),
- rozwoju eksportu.