Play odnotował 1 013 mln zł skonsolidowanej EBITDAaL w I kw. 2024 r. (wobec 1 037 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej), przy 2 499 mln zł całkowitych przychodów (wobec 2 377 mln zł rok wcześniej), podała spółka. Liczba aktywnych klientów mobilnych na koniec marca br. wzrosła do 13 172 tys. z 12 832 tys. rok wcześniej.
„Grupa Play podsumowuje I kwartał 2024 roku wzrostami wyników finansowych i biznesowych, zarówno w obszarze przychodów, jak i bazy klientów. Całkowite przychody osiągnęły poziom 2,5 mld zł (+5% r/r). Z kolei przychody z usług mobilnych wyniosły 1,2 mld zł (+7,4% r/r), a z usług dla domu 505 mln zł (+6% r/r). Baza klientów mobilnych wzrosła do poziomu 13,2 mln (+2,7% r/r), a baza klientów usług dla domu do 2,1 mln (+5,1% r/r). Średni przychód na użytkownika usług mobilnych (ARPU) wyniósł 30 zł (+4,6% r/r)” – czytamy w komunikacie.
Operator kontynuuje inwestycje w infrastrukturę telekomunikacyjną, zapewniając zasięg usług 5G dla 60% populacji oraz rozszerzając dostępność usług dla domu o kolejne 125 tysięcy gospodarstw domowych, podkreślono w materiale.
„Wzrost, jaki osiągnęliśmy w pierwszych trzech miesiącach 2024 roku, potwierdza, że umacniamy pozycję lidera rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Ta pozycja motywuje nas do oferowania innowacyjnych i korzystnych cenowo usług dostępnych dla wszystkich, zgodnie z naszą misją zapewnienia klientom wolności wyboru. Wzmacnia to także naszą gotowość do dalszych inwestycji w infrastrukturę mobilną i stacjonarną” – skomentował CEO Jean Marc Harion, cytowany w komunikacie.
Grupa Play, lider rynku telekomunikacyjnego, oferuje swoje usługi telekomunikacyjne także dla rynku B2B. Dostarcza kompleksowe rozwiązania chmurowe (Cloud2B), usługi mobilne oraz zintegrowanej komunikacji, dostęp do internetu oraz narzędzi cyfrowych, rozwój projektów sieciowych (m.in. budowa i utrzymanie sieci światłowodowych dla klientów biznesowych), a także kompleksowe usługi z zakresu bezpieczeństwa.
Źródło: ISBnews