Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju br. przez grupę VRG wyniosły 121,6 mln zł i były niższe o 2,1% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W ciągu pięciu miesięcy br. przychody wzrosły o 1,3% r/r do 506,5 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w ub. miesiącu 56,9 mln zł i były niższe o 4,7% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 64,7 mln zł i były wyższe o 0,4% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju br. przez grupę wyniosła 57,7% i była wyższa o 1,1 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec miesiąca wyniosła 51,2 tys. m2 i była niższa o 1,7% od powierzchni sprzedaży detalicznej w analogicznym miesiącu ub. roku.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2023 r. wyniosły 1,3 mld zł.
Źródło: ISBnews