Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 79,9 mln zł w III kw. 2021 r. i były wyższe o 39% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 74,5 mln zł w III kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 5,4 mln zł i były odpowiednio wyższe o 40% r/r i niższe o 50% r/r, podano w komunikacie.
W okresie I-III kw. 2021 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 171,6 mln zł i były wyższe o 27% r/r, poinformowała także spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 158,9 mln zł w okresie I-III kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 12,6 mln zł i były odpowiednio wyższe o 29% r/r i wyższe o 26% r/r.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.
Źródło: ISBnews