Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Gospodarka

Zbyt wolny internet główną barierą w nauce zdalnej wg 35% rodziców

Dodane przez Bartłomiej Supernak
17 grudnia 2020
w dziale Gospodarka
0
szkoła
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Zdaniem rodziców (35% wskazań), najpoważniejszą barierą w nauczaniu zdalnym jest dla uczniów zbyt wolny internet,ponadto co trzeci ankietowany uznaje, że to błędy i braki w oprogramowaniu są największym wyzwaniem dla edukacji ich dzieci, wynika z badania MediaMarkt.

„Dziewięciu na dziesięciu ankietowanych przyznało, że jakość nauki zdalnej uzależniona jest od jakości sprzętu. Ponad połowa (51,4%) oceniła ten wpływ na umiarkowany, a 38,3% na wysoki. Co trzeci uczeń korzysta z komputera stacjonarnego, co piąty z tabletu, a zdecydowana większość (60%) uczy się przy pomocy laptopa. Ostatni spośród wymienionych typów urządzeń jest także uznawany przez większość rodziców (61,1%) za najlepszy do nauki” – czytamy w komunikacie.

Według MediaMarkt, jednym z narzędzi najczęściej używanych przez uczniów jest także smartfon. Telefonów do nauki zdalnej używa aż 36,6% dzieci.

W sprzedaży widoczny jest trend większego zapotrzebowania na sprzęty biurowe dostosowane do pracy z domu. Od połowy marca br. bardzo dynamicznie rośnie popyt na urządzenia do nauki i pracy zdalnej, takie jak laptopy, komputery, monitory i sprzęt do wideokonferencji – kamerki, zestawy słuchawkowe oraz inne akcesoria. Równie dużym zainteresowaniem cieszą się drukarki, urządzenia wielofunkcyjne czy oprogramowanie biurowo-szkolne. Wyraźny jest także trend w kierunku kompleksowej obsługi potrzeb konsumentów. Dotyczy to zarówno sprawnego procesu sprzedaży w różnych kanałach, jak również dostarczenia klientowi produktu wraz z kompletnym rozwiązaniem. Użytkownicy nowych technologii chcą od razu w pełni i bezpiecznie korzystać z możliwości zakupionych sprzętów. W związku z tym coraz więcej klientów jest zainteresowanych takimi usługami jak konfiguracja nowego laptopa, zabezpieczenie ekranu smarfona np. folią antybakteryjną czy dodatkowym ubezpieczeniem sprzętu” – powiedział chief commercial officer w MediaMarktSaturn Polska Friedrich Frank, cytowany w komunikacie.

Według badania MediaMarkt, obecnie – po wprowadzeniu nauki zdalnej – 57% Polaków częściej korzysta z urządzeń komputerowych niż w przeszłości, także poza godzinami lekcyjnymi. 27% stara się nie używać sprzętu poza obowiązkami szkolnymi. Pomimo coraz szerszego dostępu do technologii, 68% Polaków negatywnie ocenia wpływ nauki zdalnej na dzieci.

„Ponad połowa rodziców uważa, że największą trudnością w nauczaniu na odległość jest brak fizycznej obecności pozostałych dzieci i nauczycieli. Co piąty rodzic nie widzi znaczącej różnicy pomiędzy nauczaniem zdalnym a stacjonarnym. Mniej niż 10% respondentów zadeklarowało pozytywne odczucia odnośnie wpływu nauczania na odległość na ich dzieci, przy czym odpowiedź „zdecydowanie pozytywny” wybrało jedynie 2% badanych” – podsumowano w materiale.

Badanie dotyczące roli technologii w nauczaniu zdalnym przeprowadzono na zlecenie MediaMarkt w grudniu br. wśród rodziców dzieci i młodzieży do 18 roku życia. Zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie MediaMarktSaturn Polska na reprezentatywnej próbie 800 Polaków – rodziców dzieci i młodzieży do 18 roku życia.

Źródło: ISBnews

Tagi: koronawirusMediaMarkt
Poprzedni post

Odwiedzalność handlu i usług spadła o 48%, obroty o 38%

Następny post

Action z prawomocnym zatwierdzeniem układu w postępowaniu restrukturyzacyjnym

USA

Zamówienia w przemyśle USA wzrosły o 0,4% m/m w kwietniu

usa

Zamówienia na dobra trwałego użytku w USA wzrosły o 1,1% m/m w kwietniu

USA

Wskaźnik PMI dla usług USA wzrósł do 54,9 pkt w maju

export

KIG szacuje wzrost eksportu na 1,5% r/r w kwietniu, oczekuje wzrostu o 12,6% w 2023

Inflacja

Dane za maj pokazują, że inflacja jest w mocnym trendzie spadkowym

wykres

Eksperci EKF prognozują wzrost PKB na 0,8% w 2023 roku i 2,7% w 2024 roku

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Boryszew, Prezentacje Wyników, inwestorzy.tv

Kowalczyk (Boryszew): W segmencie motoryzacji widać ożywienie

pieniądze

Akcjonariusze Wittchena zdecydowali o wypłacie 3,33 zł dywidendy na akcję

WIG

Indeks WIG20 wzrósł o 0,10% na zamknięciu w poniedziałek

biznes

Bogusław Kisielewski zrezygnował z funkcji prezesa zarządu Kino Polska TV

XIV Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG

XIV edycja Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG

AvaTrade, inwestycje, wykres

Jak nauczyć się tradingu? Dołącz do AvaTrade School

pieniądze

Posiedzenie RPP istotne dla złotego oraz termin rozpoczęcia obniżek stóp proc.

unimot

Akcjonariusze Unimotu zdecydowali o wypłacie 13,69 zł dywidendy na akcję

finanse

Banki powinny obecnie generować ROE na poziomie 15-20%

USA

Zamówienia w przemyśle USA wzrosły o 0,4% m/m w kwietniu

Twitter LinkedIn Facebook Youtube LinkedIn


Inwestycje.pl
 to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.